::Ogrendim
ki::
|
Öğrendim ki... İki insan aynı
şeye bakıp Tamamen farklı
şeyler görebilir. |
Öğrendim ki... Kimseyi sizi sevmeye
zorlayamazsınız. Kendinizi sevilecek insan
yapabilirsiniz, Gerisini karşı
tarafa bırakırsınız. Öğrendim ki... Güveni geliştirmek
yıllar alıyor, Yıkmak bir dakika. Öğrendim ki... Hayatında nelere sahip
olduğun değil Kiminle olduğun
önemli. Öğrendim ki... Sevimlilik yaparak 15
dakika kazanmak mümkün Ama sonrası için bir
şeyler bilmek gerek. Öğrendim ki... Kendini en iyilerle
kıyaslamak değil Kendi en iyinle
kıyaslamak sonuç getirir. Öğrendim ki... İnsanların
başına ne geldiği değil O durumda ne
yaptıkları önemli. Öğrendim ki... Ne kadar küçük dilimlersen
dilimle Her işin iki yüzü var. Öğrendim ki... Olmak istediğim insan
olabilmem Çok vakit alıyor. Öğrendim ki... Karşılık
vermek Düşünmekten çok daha
basit. Öğrendim ki... Bütün sevdiklerinle iyi
ayrılman gerek Hangisi son görüşme
olacak bilemiyorsun. Öğrendim ki... "Bittim"
dediğin andan itibaren Pilinin bitmesine daha çok
var. Öğrendim ki... Sen tepkilerini kontrol
edemezsen Tepkilerin
hayatını kontrol eder. Öğrendim ki... Kahraman dediğimiz
insanlar Bir şey
yapılması gerektiğinde Yapılması
gerekeni Şartlar ne olursa
olsun yapanlar. Öğrendim ki... Affetmeyi öğrenmek
deneyerek oluyor. Öğrendim ki... Bazı insanlar sizi çok
seviyor Ama bunu nasıl
göstereceğini bilemiyor. Öğrendim ki... Ne kadar ilgi ve ihtimam
gösterseniz Bazılari hiç
karşılık vermiyor. Öğrendim ki... Para ucuz bir
başarı. Öğrendim ki... En iyi arkadaşla
sıkıcı an olmaz. Öğrendim ki... Düştüğün anda
seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden Bazıları
kaldırmak için elini uzatır. Öğrendim ki... İki insan aynı
şeye bakıp Tamamen farklı
şeyler görebilir. Öğrendim ki... Aşık olmanın
ve aşkı yaşamanın çok çeşidi vardır. Öğrendim ki... Her şartta kendisiyle
dürüst kalanlar Daha uzun yol yürüyor. |
Geri:: |
Ó2001