::Neyseki
Sen Varsin::
|
Kocaman bir omur var onumuzde. Yasamak ve mutlu olmak hem hakkimiz,hem
gorevimiz.. |
Kavgali bir dunya diyorlar,adım basi sıkıntı,gerginlik... Bir de ( Stress )modasi var,biliyorsunuz...Herkesin agzinda bir (Stress ) dir gidiyor.Ruhsal gerilimlerden bu kadar cok soz etmek de bir ruhsal gerilim degil mi ?.. Duyulari
bastirmak ne kadar yanlissa, dertleri,sIkIntIlari bu denli vurgulamak da
yanlis.. Kocaman bir
omur var onumuzde. Yasamak ve mutlu
olmak hem hakkimiz,hem gorevimiz.. Umutsuz bir
insan dusunebilir misiniz ? Herkes
bir seyler dusler,bir seyler umut eder..
Gelecege uzanan en isikli kopru ( Umut )tur.Hasta iyilesmeyi;
fakir,zenginligi; tutuklu ozgurlugu dusler.
Bitkinizin cicek vereceginden umut kesseydiniz, onu sular miydiniz? Sevginin de
paylasilabilecegine inanmasaniz,sever ya da sevilir miydiniz? Yarinlari
duslemeseniz,bunca yorgunluga,bunca derde katlanabilir miydiniz?... "Elbet
siyah olacak rengi gecenin Gri bulutlarda gozyasi,huzun Ve tadi olmayacak
gunduzun... Neyse ki sen
varsin. Buruklugu
cozmedigim bilmecenin Kiyida soguk,kopuklu dalgalar Ve ince kirbaciyla amansiz
ruzgar.. Neyse ki sen
varsin..." Ne buyuk
mutluluktur, " Neyse ki sen varsin " diyebilmek...... SUNA TANALTAY |
Geri:: |
Ó2001