::Neyseki Sen Varsin::

 

 

 

 

Kocaman bir omur var onumuzde.  Yasamak ve mutlu olmak hem hakkimiz,hem gorevimiz..

Kavgali bir dunya diyorlar,adım basi sıkıntı,gerginlik...  Bir de ( Stress )modasi var,biliyorsunuz...Herkesin agzinda bir (Stress ) dir gidiyor.Ruhsal gerilimlerden bu kadar cok soz etmek de bir ruhsal gerilim degil mi ?..

 

Duyulari bastirmak ne kadar yanlissa, dertleri,sIkIntIlari bu denli vurgulamak da yanlis..

Kocaman bir omur var onumuzde.  Yasamak ve mutlu olmak hem hakkimiz,hem gorevimiz..

 

Umutsuz bir insan dusunebilir misiniz ?  Herkes bir seyler dusler,bir seyler umut eder..  Gelecege uzanan en isikli kopru ( Umut )tur.Hasta iyilesmeyi; fakir,zenginligi; tutuklu ozgurlugu dusler.  Bitkinizin cicek vereceginden umut kesseydiniz, onu sular miydiniz?

Sevginin de paylasilabilecegine inanmasaniz,sever ya da sevilir miydiniz?

Yarinlari duslemeseniz,bunca yorgunluga,bunca derde katlanabilir miydiniz?...

 

"Elbet siyah olacak rengi gecenin Gri bulutlarda gozyasi,huzun Ve tadi olmayacak gunduzun...

Neyse ki sen varsin.

 

Buruklugu cozmedigim bilmecenin Kiyida soguk,kopuklu dalgalar Ve ince kirbaciyla amansiz ruzgar..

Neyse ki sen varsin..."

 

Ne buyuk mutluluktur, " Neyse ki sen varsin "

diyebilmek......

 

SUNA TANALTAY

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1