::Nedir
Ask Denilen Sey::
|
Aşk iste o zaman aşktır. Ve bunun dogrusu yanlışı
yoktur, zaten aşkın kendisi doğrudur, kime karşı
duyuluyorsa bu aşk, doğru insanda işteodur. |
NEDİR
AŞK DENİLEN ŞEY ? Aşk cesaret
ister,kocaman bir yürek ister.
Aşk hayata karşı işlenilen en doğru suç
ortaklığıdır, Aşk hayatın tekdüzeliğine,
bütün sıradanlığına en
soylubaşkaldırıdır.
Ondan korkup kaçmak hiç kimseye yakışmaz. Ve elbette Aşkı suçlamak,
yargılamak, karalamak inkar etmek de asla yakışık olmaz
Niçin aşk? Nedir bu
aşk denilen şey, elle tutulmaz gözle görülmez bir şeyse nedir
bu yaşanan somut acılar,güzellikler? Tek başına aşkı tanımlamak
herşeyden soyutlamak mümkün mü?
Hayır ! Aşk
bugünlerde bazılarına göre plastikten bile yeniden
yapıldı.Dünyada yaşanan suniliğe doğru gidiş
aşkın etrafını sardı. Nedir şu aşk...? Aşk
hayatın bize hazırladığı en güzel sürprizdir, bu
yüzden de kalpleri ne zaman ele geçireceği hiç belli değildir. Daha ne olduğunu bile anlayamadan
onun hükümdarlığına giriverirsiniz. Aşk; en
yalın biçimde anlatılan tek kavramdır o, adı kendisidir
zaten. Onu anlatmak için sonu gelmez
cümleler kurmanıza gerek yoktur, "Aşık oldum"
dediğiniz an akan sular durur, küçücük çocuk bile sizi rahatlıkla
anlayabilir, çünkü aşkın dili tektir. Aşkın zamanını biz ayarlayabilseydik
eğer ve kime neden aşık olduğumuzu
anlayabilseydik,aşkın sırrını da çözerdik
herhalde. Ama o zaman da
aşkın insanı alıp götüren büyüsü tamamen kaybolurdu. Aşk hayata karşı
işlenen en güzel ve en doğru suç ortakIığıdır,
aşk hayatın bütün tekdüzeliğine, bütün
sıradanIığına en soylu başkaldırıdır. Ondan korkup kaçmak hiç kimseye
yakışmaz. Ve elbette
yasanılan aşkı suçlamak ,yargılamak, karalamak, inkar etmek
de aşka yakışık kalmaz.
Bu önce haksızlık, kendinize saygısızlık
olur. İnsan sonuna kadar
savunmalı aşkını, karşılık görmesede,
acı çekeceğini hissetsede, yarın terkedileceğini bilsede,
ailesini karşısına alacağını bilsede taviz
vermemeli aşkından, "Seni Seviyorum" diyebilmeli
göğsünü gere gere. Aşk iste
o zaman aşktır. Ve bunun
dogrusu yanlışı yoktur, zaten aşkın kendisi doğrudur,
kime karşı duyuluyorsa bu aşk, doğru insanda
işteodur. Aşkın
zamanı yoktur, hep hazırlıksız yakalar insanı. Evli olmanız, sevgilinizin
olması, bir ayrılığın taze yaralarını
kurutmaya calışmanız,bağlılıktan
korkmanız, ailenizden çekinmeniz, hatta sevilenin hapse girmesi bile
onun hiç mi hiç umrunda değildir.
İşte aşk bütün bunlara tek başınıza
karşı gelebilme yurekliliğidir, belkide yeni hayata geçebilme
yolu... Aşkın ne zaman
gelebileceği belli olmadığı gibi, ne zaman gideceği
de hiç belli değildir. Fazla
vakti yoktur onun, uzun süre beklemeye ve bekletilmeye tahammülü de
yoktur. Bir başka göze bakmaya,
bir başka tene dokunmaya başlaması o kadar da zor
değildir...Aşktan değil, onun kaçmasından korkun ve
doğruluğuna yanlışlığına bakmadan sonuna
kadar savun aşkını.
Biliyor musunuz , hayat zaten kocaman bir yalan, bu kadar sahteligin
içinde gerçek ve doğru olan tek guzellik AŞK.!!. Lütfen ona haksızlık etmeyin .. Aşkına
sana aşık olana sahip çık ve onu kaybetme '' SENİ
SEVİYORUM '' Demek İçin Geç Kalma ; Sevgiyle Kal ... |
Geri:: |
Ó2001