::Gulen
Gozlu Arkadasiim::
|
Hiç kimse
altin yiginlari gibi kasasina kilitleyemez onu. O'nun yeri kalplerdedir... Bir annenin kalbindedir o'nun yeri, çocuguna verebilmek için. |
Merhaba,
gülen gözlü arkadasim! Dudaginda ki
tebessümü kaybetmemissin daha... Ne güzel
dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve insanlara tebessümler saçabilmek senin
gibi. Biliyorum,
özlüyorsun donuk gözlerle karsilasinca, ne yapalim arkadasim? Herkes senin
gibi olamaz.. duyabiliyorum
"Hayir olmali" dedigini. Haklisin
arkadasim!.. Aslinda bütün insanlar
senin gibi olmali... Bilseler bir
tebessümle neler yapabileceklerini, bir çocugun gözlerindeki isiltiyi bir
tebessümle nasil görebileceklerini, Sikintilarla dolu bir insana, nasil
dünyalari verebileceklerini bilseler, Ve gülen gözlerin buzlari nasil
erttigini, kalpleri nasil birlestirdigini bilseler, Eminim onlar da senin
gibi olmak isterlerdi... Ve sevgi
saçiyorsun gülen gözlerinle arkadasim.
Saf ve hiç beklentisi olmayan bir çocuk gibi... Hayir
arkadasim! Sevgi sadece sevgiliye
duyulmaz. Sevgi evrenseldir... Hiç kimse
altin yiginlari gibi kasasina kilitleyemez onu. O'nun yeri kalplerdedir... Bir annenin
kalbindedir o'nun yeri, çocuguna verebilmek için. O'nun yeri
bir bahçivanin ellerindedir, sevgi tohumlari saçabilmek için. Evet, sevgi
heryerdedir. Yeter ki sen onu bulmak
iste. Sevgiyi
bulmak kolay, zor olan onu elinde tutabilmekte. Unutma
akradasim!! Sevgiyi duyabilmekle de
is bitmiyor. Sevgiyi göstermekte
gerekiyor. Hayat kisa
arkadasim, bugün olan yarin yok!!.. Sevgiyi
göstermek beklemeye gelmez, yarin çok geç olabilir.. Elindekini
kaybetmeden kiymetini bilmelisin.
Biliyorum arkadasim, bana hak veriyorsun. Simdi kos
sevdigini yanina! Önce ona gülen
gözlerle simsicak bir gülümseme ve "seni seviyorum" deyiver,
içinden gelen en sicak sesinle.. Hayir, bunlar
komik seyler degil arkadisim.. Seni
seviyorum anne, seni seviyorum baba, kardesim, arkadasim demek komik degil... Bu senin gibi
bütün canlilara karsi sonsuz bir duyan bir insan için hiç de zor degil... Sadece biraz
cesaret arkadasim. Bu yalnizca,
yüreginin buz kapladigini zanneden insanlara biraz zor gelecektir. Ama onlarda
senin gösterdigin cesareti gösterdiklerinde, kalplerinde sevgi kipirtilarini
hissetiklerinde ve aglamayi ögrendiklerinde, inan hersey onlar için ve bütün
insalar için daha güzel olacak. Evet
arkadasim! Gülmek varken surat asmak
niye, güldürmek varken aglatmak niye, güzel sözler söylemek varken kalpleri
kirmak niye? Hayat çok kisa
arkadasim ve bu dünyada ki hiç birsey kirilan kalplere degmez . Simdilik
hosçakal arkadasim.. Yine gel. yanina senin
gibi gülen gözlü, sevgi dolu insanlari alip yine gel olur mu? Beni fazla
bekletme .. Çünkü yarin burada
olmayabilirim.. "SENI
SEVIYORUM" demek için geç kalmayin!.. Sevgiyle, |
Geri:: |
Ó2001