::Marlboro::

 

 

 

 

 

MARLBORO 'NUN HIKAYESI

 

Marlboro nasil tutuldu ?  Marlboro firmasi ilk kuruldugunda isleri cok kotu gidiyormus.  Sirket iflasin esiginde iken bir adam gelmis, "Satislari bir ayda 3 katina cikaririm ama bunun karsiliginda da sirketin yarisina ortak olurum, yok cikaramazsam omrumun sonuna kadar fabrikada bedava tutun sararim" demis.  Marlboro'nun sahipleri zaten cikmaz sokaktaymis, "Bir haftaya kalmaz batacagiz, kaybedecek neyimiz var ki"

diyerek kabul etmisler teklifi...  Adamin bunlardan tek istegi binlerce bos Marlboro kutusuymus.  Zaten depoda milyonlarcasi varmis, talebini karsilamislar hemen.  Sonra bizimki butun paketleri tek tek ezmis ayagiyla, gece 12'den sonra da hepsini ucaktan butun Amarika 'nin ustune atmis.  Sabah millet uyaninca bir bakmis ki her tarafta bos marlboro kutulari.  "Yahu, bu sigara bu kadar cok icildigine gore vardir bir hikmeti"

diyerek sigara bayilerine akin etmisler.  Sirket o ay 3 degil 5 kati satis yapmis.  Tabii bizim adam da sirketin yarisina ortak olmus.  O kisi de kimmis biyor musunuz ?  Philip Morris.... 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1