::Marlboro::
|
|
MARLBORO 'NUN HIKAYESI Marlboro
nasil tutuldu ? Marlboro firmasi ilk
kuruldugunda isleri cok kotu gidiyormus.
Sirket iflasin esiginde iken bir adam gelmis, "Satislari bir ayda
3 katina cikaririm ama bunun karsiliginda da sirketin yarisina ortak olurum,
yok cikaramazsam omrumun sonuna kadar fabrikada bedava tutun sararim"
demis. Marlboro'nun sahipleri zaten
cikmaz sokaktaymis, "Bir haftaya kalmaz batacagiz, kaybedecek neyimiz
var ki" diyerek
kabul etmisler teklifi... Adamin
bunlardan tek istegi binlerce bos Marlboro kutusuymus. Zaten depoda milyonlarcasi varmis,
talebini karsilamislar hemen. Sonra
bizimki butun paketleri tek tek ezmis ayagiyla, gece 12'den sonra da hepsini
ucaktan butun Amarika 'nin ustune atmis.
Sabah millet uyaninca bir bakmis ki her tarafta bos marlboro
kutulari. "Yahu, bu sigara bu
kadar cok icildigine gore vardir bir hikmeti" diyerek
sigara bayilerine akin etmisler.
Sirket o ay 3 degil 5 kati satis yapmis. Tabii bizim adam da sirketin yarisina ortak olmus. O kisi de kimmis biyor musunuz ? Philip Morris.... |
Geri:: |
Ó2001