::Mevsimler::
|
Mevsimlerin en
ince fikirlisidir kis.. IYI KISLAR!!! |
Yaz, fazla
simartilmistir, fazla havali.
Bedenlerin kusurlarini
gostermeye zorlayip yorar insani. Bedenlerin
mevsimidir yaz; yani sukseli bi kimse degilsen bitiktir isin. Suklum puklumsundur butun mevsim.. Bahar,
tehlikelidir. Insana olmayacak isler
yaptirdigi gibi cabucak kactigi icin sucu hicbir zaman
ispatlanamamistir. Tekin degildir
yani.. Sonbahar,
baslangic ve sondur. Niyeyse hep bir
seye karar vermelisindir sonbaharda.
Bu yuzden durup denize, denizsiz yerlerde goge bakilmalidir hep. "Yagmur
yaginca deniz cogalir mi?" diye sormalidir. Niyeyse... Mevsimlerin
en merhametlisidir kis. Evin mevsimi;
sarilmanin, sarinmanin, sarmalanmanin.
Sicak caylarin, derin sohbetlerin, efkarlica icmelerin mevsimi... Karsilasmalarin
degil "bulusmalarin" mevsimi...
Sicak olan herseye dogru neseyle yonelmenin, boylece hepberaber
ilimanin.. yasamin camursu halini
uzun uzun dusunmenin mevsimi... Atkilar ve
sapkalar yuzunden dagilmis saclarimizla bizi guzel bulacak birileri olacak mi
bu kis? Yatak 36.7 derece
olacakmi girdigimizde? Yoksa boynunu
kendine yaslayan kugular gibi mi olacagiz bu kis da? Öyle
iste... Mevsimlerin en ince
fikirlisidir kis.. IYI
KISLAR!!! :) |
Geri:: |
Ó2001