::Mevsimler::

 

 

 

 

Mevsimlerin en ince fikirlisidir kis..

IYI KISLAR!!! 

Yaz, fazla simartilmistir, fazla havali.  Bedenlerin

kusurlarini gostermeye zorlayip yorar insani.

Bedenlerin mevsimidir yaz; yani sukseli bi kimse degilsen bitiktir isin.  Suklum puklumsundur butun mevsim..

Bahar, tehlikelidir.  Insana olmayacak isler yaptirdigi gibi cabucak kactigi icin sucu hicbir zaman ispatlanamamistir.  Tekin degildir yani..

Sonbahar, baslangic ve sondur.  Niyeyse hep bir seye karar vermelisindir sonbaharda.  Bu yuzden durup denize, denizsiz yerlerde goge bakilmalidir hep.

"Yagmur yaginca deniz cogalir mi?" diye sormalidir.

 

Niyeyse...

Mevsimlerin en merhametlisidir kis.  Evin mevsimi; sarilmanin, sarinmanin, sarmalanmanin.  Sicak caylarin, derin sohbetlerin, efkarlica icmelerin mevsimi...

Karsilasmalarin degil "bulusmalarin" mevsimi...  Sicak olan herseye dogru neseyle yonelmenin, boylece hepberaber ilimanin..  yasamin camursu halini uzun uzun dusunmenin mevsimi...

Atkilar ve sapkalar yuzunden dagilmis saclarimizla bizi guzel bulacak birileri olacak mi bu kis?  Yatak

36.7 derece olacakmi girdigimizde?  Yoksa boynunu kendine yaslayan kugular gibi mi olacagiz bu kis da?

Öyle iste...  Mevsimlerin en ince fikirlisidir kis..

IYI KISLAR!!!  :)

 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1