::Kic Yalama::

 

 

Bu insanlari ne zaman halkin , ve ulke milli birlik ve Ataturk suurunun arkasinda gorecegiz hic bilmiyorum. Daha ne kadar daha onun bunun Amerika'lisinin , Avrupa'lisinin kicini yalamaya devam edecekler.

Kic Yalama

 

Merhabalar ,

 

Nereden giris yapsam , bugun nelerden dem vursam , anlatsam diye dusunurken ; elimizde her zamanki gibi bicilmemis kaftan gibi duran ulke ve memleket meseleleri imdadima yetisti. Gun gecmiyor ki , sorunlar bitsin. Gun gecmiyo ki bu sorunlar adina olumlu bi gelisme olsun.

 

Hepimizin bildigi gibi , cok yakin gecmiste yuce meclis yuz yilin en buyuk gelismesine imza atti. 82 - Ihtilal anayasasini degistirme adina caba icinde gorduk onlari. Her ne kadar yuzeysel olsa da Turkiye adina kucumsenmeyecek bir olaydi bana gore. Her seferinde bazi dis guclerden bahsederiz , bu guc odaklarinin usaklari konumunda olan yoneticilerimiz , hukumetimiz nasil oldu da boyle bir calisma icinde gayretkes gorunduler. Hepimizin hayretle karsiladigi bir konuydu. Akil yurutemedigimiz , surekli acabalarla suruncemede kaldigimiz enteresan bir gelismeydi. Belki de yuzdeye vurulsa herkes bu olayda Turkiye adina olumlu bir amac sezecek , ve o manada sonuc cikaracaklardir ama ben pek olumlu dusunemiyorum , cunku yapimda yok lanet olsun. Olumluluk adina ne zaman bir seyler yapsam , yola ciksam hep hayal kirikliklariyla karsilasiyorumdur , ondandir.

 

Ulkemiz , bunu cogu kimse kabul etmese de , kabullenmekte gucluk cekse de ; cebinde para , belinde silah , bilmem kac dil bilen , ileri goruslu , idealist bir kac ajan bozuntusunun at kosturdugu bir ulke konumunda , nasil zamaninda 4.Murat ve 2.Abdulhamit bunu yapmislarsa simdi de gizli dusmanlarimiz bunu bizde uygulama da ayni basariyi gosteriyorlar. Bir ulkenin istihbarat elemanlarinin baska bir ulkede - ki Turkiye gibi kilit bir ulke gibiyse - faaliyet gostermesi , o ulkede bazi ic karmasalarin dogmasinda parmaklari olmasi dogal karsilanmali. Asil onemli olan buna ses cikaramadan , karsi taarruza gecemeden bon bon bakan bir tavuk gibi olmak sorun. Herkesin de sikayet ettigi mevzu bu. Eger tavuk gibi , kus beyinli bir ulke ve daha da kus beyinli yoneticilere sahip liderlere sahip bir jeoloji de yasiyorsan - ki asiri dogal kaynaklara sahip oldugun halde - isyan etmemek , cildirmamak elde degil. Ve bu gibi tablolara da sasirmadan oturabilirsin. Bin bir ezayla - cefayla sen kalk , yokluktan bir milli birlik yarat , koskocaman bir Kurtulus Savasi ver  , ondan sonra birileri kalksin ulkeyi peskes ceksin. Sonra da isyan bayragini acma. 

 

En cok zoruma giden de , gecmisinde dunyaya kok sokturen bir ulke olarak IMF , NATO , OECD gibi gerizekali kuruluslarin usakligini yapmak. Ne .iktigimin bir anlayisidir ki , bu durumlara dusuyoruz. Acaba akil , izan sahibi bir adam cikip ta , biz hala , bu halka bu vatana hizmet anlayisiyla burdayiz diyebiliyor.

 

Bakin , bir tarim yasasi vardi , IMF nin direttigi. Bilenleriniz vardir ; tutun ve seker yasasi. Yillar once de bugday yasasi. Bereket hersey o kadar seffaf ki , adamlar zorla siz bu sekeri tutunu bugdayi uretmeyeceksiniz , bizden alacaksiniz diyorlar. Ve biz de bunu kabul edip yasasini cikariyoruz. Bu tarimla ugrasan vatandasi , koyluyu .ikmek demek de ne demek. Hani ses cikaranlar , hani tepki gosteren aydinlar. Siz aydinlar size sesleniyorum , bir Dogu Perincek kadar da mi insan olamayacaksiniz. Hala dunyada Komin toplum yapisinin , saglikli olusunu savunan bir insan bile bu tepkiyi gosteriyorsa , bir komin kadar da olamiyorsunuz , derim ben. Eger bu ortamda dahi , sesini cikarmaz oturursan ben seni o cati altinda oturan serefsizlerle denk tutarim , ve seni temin ederim , yarin bir gun bu halk kalkip yuruyuse gectiginde , ilk .ikilecek insanlar sizler ve o catidaki insanlar olacak , supheniz olmasin. Ayni sahislar , dusunce ozgurlugu , bankalar yasasi gibi onemli yasalari cikarmayi dusunmezken , maaslarini 5 kusur milyar yapan , super emeklilik hakkini alan kendi yasasini sap diye cikariveriyorlar. Tarimla ugrasan koyluyu .ikmek icin elinden gelen gayreti gosteren bu insanlarin , kendileriyle ilgili bu yasalari cikarmalari cok dogal. Ben sasmiyorum , ama ses cikarmadan tavuk gibi tunemek de adil olmasa gerek.

 

Enflasyon kamburuyla yillardir yasiyoruz ,  yuzde yuz kusurlerde seyreden bir enflasyon belamiz var basimizda. Faiz hakeza. Hala ekonomiyi faizle ayakta tutmaya calisan sayili toplumlardan biriyiz. Para birimi aglanacak durumda , dunyani en degersiz ve en sayginligi dusuk para birimi. Ataturk resmini o paranin ustune basarak , o adamin sahsini kucuk dusurmuyormusunuz. sizi temin ederim , yakinda dava acmazsam serefsizim. Ulusal birlik , ulusal kalkinma konusunda hayatini ortaya koymus , bu ugurda alkolik olmus Ulu liderimiz Ataturk'e yapilmis bir hakaret olarak kabul ediyorum. Ama dogru kimi kime dava edeceksin diyebilirsiniz.

 

Gecenlerde bir istatistik okudum , dunya uzerinde halkin biribirine guven konusunda , en az biribirine guvenen toplumu olmusuz. Oran %6. Kisisel ahlak , erdemli insan olma konularinda , sevgi , kardeslik , baris , sevecenlik konularinda dunyaya ders veren toplumun , simdilerde dustugu duruma bakin. Hersey cikar iliskisine donusmus durumda. Kimin yuzunden ? Tabii ki , o cati altinda is yaptigini sanan pezevenk , adi , serefsizlerin yuzunden. Acik bir gercek. Simdi sen bana yalanci dersin , agir konusuyor dersin , hatta sana simdi dava acmaya kalkarlar dersin , ama bir serefsizin ne konuda dava acmaya yetkisi ve akli olabilir ki. Hadi acsinlar da gorelim , serefsizin evlatlarini.

 

Ve son nokta , memura verilen %5.8 zam. Bir de 0.8 ' lik bir oran var son da , bilmiyorum bunun olaya yaptigi katki nedir. Gulelim mi , aglayalim mi ? Bu arada hatirlalatayim Merkez Bankasi baskani , aylik 15 milyar maas almakta. Simdi bu nerde , %5.8 lik maas artim orani nerde.

 

Bu insanlari ne zaman halkin , ve ulke milli birlik ve Ataturk suurunun arkasinda gorecegiz hic bilmiyorum. Daha ne kadar daha onun bunun Amerika'lisinin , Avrupa'lisinin kicini yalamaya devam edecekler.

 

Evet bu halk PKK terorune can verdi , ve halk istemiyor kardesim , sen tut muttefigimiz , Kurtulus savasinda bileziklerini satip Turkiye kurtulsun diye yardim yapan Afganistan'a asker yolla. Ve gerizekali Eco , Amerika'nin boyle bir talebi olmamasina karsin , sirf kic yalamak adina asker yollama , hava sahasini kullandirtma gibi yardimlarla , seker gorunme pesinde. Ama biraksan adami , Amerika'lara , para yardimi bile yapacak. .odugumun cocugu. Halkin arkasinda yer al sayin Eco , halk cocugu gecinen sayin Eco. Artik bir takim tehditlerden korkup da is yapamiyorum diyorsan , erkek gibi kelleni ortaya koy da herkes senin ne kadar erkek oldugunu gorsun , gercek halk cocugunun kapasitesini , ve neler yapabilecegini gorsun.

 

Evet , halkin arkasinda yer almayan bir gun gelir o halkin hezimetine ugrayacaktir.

 

Tamam olayda bir takim zorlamalar , tehditler olabilir , ama gerizekalilik da var ortada. Zaten adamlar akilli adami , is yapabilme kapasitesi olan adami basimiza getirir mi ? Nerede gerizekali , yalama adam var , kalkip basimiza getiriyorlar. Ben hala , gecmiste ki bir takim soylemlerine aldanip bu adamlara oy veren insanlara  sasiyorum. Ve butun gunumu de sasmaya devam ederek geciriyorum.

 

Bu kolelik , bu kic yalama aliskanliklari bitsin diyorum artik. Bitsin ...

 

The SuN

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1