::Katlanmak::
'Ben
sana katlan-mıyo-rum ki!..' |
Katlanmak!.. Delikanli kızı cok seviyordu.Evleneceklerdi.Ama
sorunları birden artmıstı.. İste ve
evde.Asabilesmis,sevgilisini uzer olmustu.Hatta aglatmıstı bir
keresinde.. Bir gun..Mutlu bir gun..Birbirlerine sarılmısken,
delikanlı sordu: 'Bana neden katlanyyorsun?..Ama hemen cevap verme..iyi
dusun!..Ben aynı soruyu senin icin kendime sordum ve cevabı buldum.
bakalım sen ne cevap bulacaksın?..' kız dusundu ve yanıt verdi : 'Seni sevdigim icin..' Delikanlının suratı asılır gibi
oldu.Kız beklenen yanıtı vermedigini hissetti.Bakalım
dogru cevap neydi?.. O da sordu: 'Peki sen bana neden katlanıyorsun?..' Delikanlı sımsıkı sarıldı
kıza.. 'Ben sana katlanmıyorum ki!..' |
Geri:: |
Ó2001