::Katlanmak::

 

 

'Ben

sana katlan-mıyo-rum ki!..'

Katlanmak!..

Delikanli kızı cok seviyordu.Evleneceklerdi.Ama sorunları birden artmıstı.. İste ve evde.Asabilesmis,sevgilisini uzer olmustu.Hatta aglatmıstı bir keresinde.. Bir gun..Mutlu bir gun..Birbirlerine sarılmısken, delikanlı sordu:

'Bana neden katlanyyorsun?..Ama hemen cevap verme..iyi dusun!..Ben aynı soruyu senin icin kendime sordum ve cevabı buldum. bakalım sen ne cevap bulacaksın?..'

kız dusundu ve yanıt verdi : 'Seni sevdigim icin..'

Delikanlının suratı asılır gibi oldu.Kız beklenen yanıtı vermedigini hissetti.Bakalım dogru cevap neydi?.. O da sordu:

'Peki sen bana neden katlanıyorsun?..'

Delikanlı sımsıkı sarıldı kıza..

'Ben sana katlanmıyorum ki!..'

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1