::Insan ve Hayat::

 

 

Her zaman mutlulugun dorugundayken gülünmez. 

Bazen sirf

hayata giciklik olsun diye uçurumun kenarindayken bile gülümseye-ceksin. 

* Insanlar gelmeleriyle yalnizliklarini dagitanlari severler,

gitmeleriyle kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar. 

* Bir gün sicakligi ile isinabilecegin bir dost bulursan seni kovsa da yanindan ayrilma.  Eger soguklugu ile sana esiyorsa, sana sarilsa da birak onu üsümek istemiyorsan. 

* Her zaman mutlulugun dorugundayken gülünmez.  Bazen sirf hayata giciklik olsun diye uçurumun kenarindayken bile gülümseyeceksin. 

* Dostlarinla öyle yasa ki düsman oldugunda hakkinda söyleyecek sözleri olmasin.  Düsmanlarinla öyle yasa ki dost oldugunda yüzün kizarmasin. 

* Hayatin en güzel ani her seyden vazgeçtiginiz zaman sizi hayata baglayan biri oldugunu düsündügünüz andir.

* Kucaklamaya kollarinin yetmeyecegi bir agaç, bir tohumla baslar.  En uzun yolculuklar bir adimla baslar.  Gerçek sevgiler ise küçük bir tebessümle baslar. 

* Deger verdigin insan sana deger vermiyorsa, birak kendi degeriyle kalsin. 

* Hayatta neyin önemli oldugunu kesfetmek için bir felaket beklememek gerekir. 

* Dostlar irmak gibidir.  Kiminin suyu az, kiminin çok...  Kiminde ellerin islanir yalnizca, kiminde ruhun yikanir boydan boya. 

* Gülmek için mutlulugu beklersen tebessüm bile edemeden ölürsün. 

* Karamsar olmak zor degil.  Zor olan çilgin bir firtinadan sonra gökkusagi gibi gülümseyebilmektir. 

* Yigit dedigin kimse güreste rakibini yenen kimse degildir, asil yigit kizdigi zaman öfkesini yenen kimsedir. 

* En büyük zaferimiz düsmemek degil, düstügümüz zaman ayaga kalkmamizdir.

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1