::Insan
ve Hayat::
|
Her zaman mutlulugun dorugundayken gülünmez. Bazen sirf hayata giciklik olsun diye uçurumun kenarindayken bile
gülümseye-ceksin. |
* Insanlar
gelmeleriyle yalnizliklarini dagitanlari severler, gitmeleriyle
kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar.
* Bir gün
sicakligi ile isinabilecegin bir dost bulursan seni kovsa da yanindan
ayrilma. Eger soguklugu ile sana
esiyorsa, sana sarilsa da birak onu üsümek istemiyorsan. * Her zaman
mutlulugun dorugundayken gülünmez.
Bazen sirf hayata giciklik olsun diye uçurumun kenarindayken bile
gülümseyeceksin. * Dostlarinla
öyle yasa ki düsman oldugunda hakkinda söyleyecek sözleri olmasin. Düsmanlarinla öyle yasa ki dost oldugunda
yüzün kizarmasin. * Hayatin en
güzel ani her seyden vazgeçtiginiz zaman sizi hayata baglayan biri oldugunu
düsündügünüz andir. * Kucaklamaya
kollarinin yetmeyecegi bir agaç, bir tohumla baslar. En uzun yolculuklar bir adimla
baslar. Gerçek sevgiler ise küçük bir
tebessümle baslar. * Deger
verdigin insan sana deger vermiyorsa, birak kendi degeriyle kalsin. * Hayatta
neyin önemli oldugunu kesfetmek için bir felaket beklememek gerekir. * Dostlar
irmak gibidir. Kiminin suyu az,
kiminin çok... Kiminde ellerin
islanir yalnizca, kiminde ruhun yikanir boydan boya. * Gülmek için
mutlulugu beklersen tebessüm bile edemeden ölürsün. * Karamsar
olmak zor degil. Zor olan çilgin bir
firtinadan sonra gökkusagi gibi gülümseyebilmektir. * Yigit
dedigin kimse güreste rakibini yenen kimse degildir, asil yigit kizdigi zaman
öfkesini yenen kimsedir. * En büyük
zaferimiz düsmemek degil, düstügümüz zaman ayaga kalkmamizdir. |
Geri:: |
Ó2001