::Hazir
misiniz ?::
|
Bu size hiç iyi gelmeyecek...
Ama bile bile yapacaksiniz.
Biri size içinizdeki aciyi söküp atabilecegini söylese,
kaçacaksiniz... Aslinda kurtulmak
istediginiz halde, o aciyi yasamak için direneceksiniz. Hayatinizin geri kalanini onu düsünerek
geçirmek isteyeceksiniz... Aksini
iddia edenlerden nefret edeceksiniz... |
Tam gögsünüzün ortasinda bir yeriniz
aciyacak... Evinizin sizi içine
sigdiramayacak kadar dar oldugunu fark edeceksiniz... Sokaga firlayacaksiniz... Sokaklar da dar gelecek... Tipki vücudunuzun yüreginize dar geldigi
gibi... Ne denizin mavisi açacak içinizi, ne
piril piril gökyüzü... Kendinizi
tasiyamayacak kadar çok büyüyecek, bir yandan da kaybolacak kadar
küçüleceksiniz... Birileri size bir seyler anlatacak
durmadan... "Önemli olan
saglik." "Yasamak güzel." "Bosver, her sey unutulur."
Siz hiçbirini duymayacaksiniz... Gözyaslarinizdan etrafi göremez hale
geleceksiniz. Ondan ölmesini
isteyecek kadar nefret edecek, az sonra kollarinda ölmek isteyecek kadar çok
seveceksiniz... Hep ondan bahsetmek
isteyeceksiniz... "Ölüme çare
bulundu" ya da "Yarin kiyamet kopacakmis" deseler basinizi kaldirip "Ne
dedin?" diye sormayacaksiniz...
Yalniz kalmak isteyeceksiniz...
Hem de kalabaliklarin arasinda kaybolmak... Ikisi de yetmeyecek. Geçmisi düsüneceksiniz... Neredeyse dakika dakika... Ama kötüleri atlayarak... Onunla geçtiginiz yerlerden geçmek
isteyeceksiniz... Gittiginiz yerlere
gitmek... Bu size hiç iyi gelmeyecek... Ama bile bile yapacaksiniz. Biri size içinizdeki aciyi söküp
atabilecegini söylese, kaçacaksiniz...
Aslinda kurtulmak istediginiz halde, o aciyi yasamak için
direneceksiniz. Hayatinizin geri
kalanini onu düsünerek geçirmek isteyeceksiniz... Aksini iddia edenlerden nefret edeceksiniz... Herkesi ona benzetip... Kimseyi onun yerine
koyamayacaksiniz... Hiçbir sey
oyalamayacak sizi... Ilaçlara
siginacaksiniz... Birkaç saat
kafanizi bulandiran ama asla onu unutturmayan... Sadece bir müddet buzlu camin arkasindan seyrettiren... Bütün sarkilar sizin için yazilmis gibi
gelecek... Bogaziniz dügümlenecek,
dinleyemeyeceksiniz... Uyumak zor,
uyanmak kolay olacak... Sabahi iple
çekeceksiniz... Bazen de "Hiç
günes dogmasa" diyeceksiniz. Ne
geceler rahatlatacak sizi ne gündüzler...
Ölmeyi isteyip, ölemeyeceksiniz...
Belki çivi çiviyi söker diye can havliyle önünüze çikana sarilmak
isteyeceksiniz... Nafile... Düsüncesi bile tahammül edilmez
gelecek... Rüyalar göreceksiniz,
gerçek olmasini istediginiz... Her
siçrayarak uyandiginizda onun adini söylediginizi fark edeceksiniz... Telefonun çalmasini
bekleyeceksiniz... Aramayacagini bile
bile... Her çaldiginda yüreginiz
agziniza gelecek... Aglamakli
konusacaksiniz arayanlarla... Yüreginiz burkulacak... Caniniz yanacak... Bir daha sevmemeye yemin edeceksiniz. Hayata dair hiçbir sey yapmak gelmeyecek
içinizden... Onun sesini bir kez daha
duymak için yanip tutusacaksiniz...
Defalarca aradigi günlerin kiymetini bilmediginiz için kendinizden
nefret edeceksiniz... Yasadiginiz
sehri terk etmek isteyeceksiniz...
Onunla hiçbir aninizin olmadigi bir yerlere gidip yerlesmek... Ama bir umut... Onunla bir gün bir yerde karsilasma umudu... Bu umut sizi gitmekten alikoyacak... Gel gitler içinde yasayacaksiniz... Buna yasamak denirse... Razimisiniz bütün bunlara? Hazir misiniz sonunda ölüp ölüp
dirilmeye? O halde asik
olabilirsiniz. |
Geri:: |
Ó2001