::Ultra Prima::

 

 

Şimdi çıkıp geldiğini düşünüyorum da , bu orospu çocuklarını buraya kim getirdi , kim topladı deyip , ANKARA Saman Pazarında ipe dizerdi.

 

Evet bu orospu çocuklarını bu güzelim ülkemize kim topladı , bunun cevabını verecek bir yiğit yok mu ? 

 

Atam sen rahat ol , artık kemiklerin sızlamayacak ... Sana söz veriyorum .

 

Herkese Merhaba ;

 

Belki reklam olacak ama , hepimizin bildiği altına kaçıran çocuklara kullanılan bir hazır bez markası var. ULTRA PRiMA. Bu bezle ilgili aklıma gelen bir çok şey var , sizlerle onu paylaşmak istiyorum. Ama lütfen yanlış anlamayın kesinlikle Ultra Prima'dan reklam ücreti almadım bu yazıyı yazarken.

 

Bir ülke düşünün , istikrarsızlıklar ülkesi , karışıklık , kargaşa , huzursuzluk ülkesi. Kötü siyasi liderlerin defalarca ülkenin başına geçebildiği , ve bunların berbat hizmetlerine karşılık , bu huzursuz ortamın tek yaratıcısı olan insanlar olduğunu bile bile , hala onları , tekrar tekrar ülkenin başına getirmekte ısrar eden geri zekalı seçmene sahip olan bir ülke. Bu ülkede ne kadar yaşanılır , sürdürülebilir bir ortam hayal ediyorsunuz. İyi yöneticilerde gelmiş tabii ki yabana atmamak gerekir. Fakat öyle ki sanki devleti yönetenler farklı farklı , gizli güçlermiş gibi bu iyi insanlar ne zaman başa , yönetime geçse bu güçler tarafından indirilmiş , ülkeyi istikrara ulaştırmalarına izin verilmemiştir. Hatta bazılarının yaşamına bile son verilmiş. Size soruyorum bu ülkede ne kadar yaşanabilir.

 

Şimdi diyeceksiniz ki Ultra Primayla bunun ne ilgisi var. Hani dedim ya gizli güçlerin yönettiği bir ülke bu diye ; bu ülkenin başında bu aralar altına Ultra Prima bağlı bir devlet adamı var. Düşünebiliyor musunuz altına kaçıran bir devlet adamı. Ki bu adam ülkeyi yönetme sevdasında hala. Ne kadar acı. Ve onu orda zorla tutma emellerini güden bir dış mihraklar güruhu var.

 

Bir şeyi kesinlikle unutmamak lazım , derin devlet kavramı var biliyorsunuz , bu kavramı ilk kez sevgili Nihat  Genç ortaya atmıştı , herkes derin devlet tabirinin altında yatan derinlikleri çözmek için çabalamıştı uzun bir süre. İşte bu dediğim ülkede de aşırı bir derin devlet anlayışı , yönetim psikolojisi hakim. Yüksek enflasyon , 6 ay da bir devalüasyon ( şimdi son duyumlarıma göre ayda %10 luk devalüasyon kararı alınmış ) , yüksek faiz , demokrasi adına yapılan bir sürü insan hakkı ihlali , gözü yaşlı ve aç insan toplulukları , ağlayan esnaf , okumaları engellenen binlerce öğrenci , uyuşturucu ve kara para aklama komiteleri , berbat ve işlevsiz bir anayasa , yine bu kötü yasalar sayesinde kasıtlı batırılan bankalar ... Dahası da var. Ama dilim dimağım kuruduğu için gerisini getiremiyorum. Ama bu dediğim ülkeyi eğer çok iyi tanımak istiyorsanız , ülkemize çok benzeyen yönleriyle dikkat çekiyor. Batık bankalar dedim ya , işte bu altına bez bağlayan aciz devlet adamı , arkasına aldığı peşkeş gruplarıyla ve derin devlet anlayışı altında çalıştığını , hizmet ettiğini zanneden insanlarla birlikte cukka doldurma peşinde koşturabiliyor. Anlamadığım , bu koşturmaca da pantolonunun paçaları bağlı mı değil mi ? Çünkü tüm pisliklerin paçadan dökülmemesi içten bile değil.

 

Belki de artık tüm her şey gün ışığının aydınlığı kadar ortada , belki paçadan tüm pislikler ve bu yönetim arkasındaki odaklar dökülmeye yüz tutmuş. Çünkü ne bu ortam ülkeye bir şey kazandıracak ne de parsadan sürekli bir şeyler götürmeye çalışanlara bundan sonra götürecek bir kırıntı bırakacak. Benim istediğim bu anlattığım ülkenin bizim için bir ibret tablosu olması. Her ne şekilde olursa olsun , bu acizliğe bir son vermenin zamanı geldi geçiyor. Çünkü böyle devam ettiği sürece , düzeltmek için dahi elimizde bir ülke kalmamış olabilir.

 

Ultra Prima yöneticilerini teselli etmeye çalışayım biraz , çünkü ülkelerini yöneten insan altına kaçıran , kendini yönetmekten aciz devleti yönetmeye çalışan bir insan , ve onu orada zorla bir kukla gibi tutmak için zorlayan bir derin devlet var... Altına kaçırma noktasında bu perde arkası yönetimimiz bu kukla devlet adamından çok daha ilerlerde. Boğulmamak elde değil. Gerçekten üzülmemek elde değil , teselliler faydasız aslına bakarsanız.

 

Örnek alalım dedim ama , örnek almaktan çok çabucak ders almayı öğrensek çok daha iyi olacak. Nedeni ne biliyor musunuz ; çok yakın bir gelecekte , bu ülkede yaşayan , burayı dilediğince yağmalayan insanlarla karşılaşacağız , muasır medeniyetler seviyesine çıkmış bir ülke bulacağız. Bilmiyorum buna engel olacak enerjiyi içimizde bulabilecek miyiz ?

 

Her şeyden önemlisi  , ülkemizi kurtuluş savaşımızda , şu an bizi yöneten derin devlet o zaman baş düşmanlarımızdı , kartlarını açık oynardı , saldırırdı , M.Kemal Atatürk ve silah arkadaşları omuz omuza vermiş ve bu pislikten , çirkeften kurtarmışlardı bizleri. Ölmeden önce ülkenin sadece MUASIR MEDENİYETLER seviyesine çıkmasını istiyordu , şimdi sanırım kemikleri sızlıyordur.

 

Şimdi çıkıp geldiğini düşünüyorum da , bu orospu çocuklarını buraya kim getirdi , kim topladı deyip , ANKARA Saman Pazarında ipe dizerdi.

 

Evet bu orospu çocuklarını bu güzelim ülkemize kim topladı , bunun cevabını verecek bir yiğit yok mu ? 

 

Atam sen rahat ol , artık kemiklerin sızlamayacak ... Sana söz veriyorum .

 

Hepinize iyi günler , iyi çalışmalar ...

 

The SuN

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1