::Ecevit::
|
|
Ecevitle Nereye Kadar ? Uzun bir süreden beri sayın Başbakanın bedeni ve dimağı , rahatsızlık içinde olduğu bütün kamuoyu tarafından malumdur. Tabii ki insanlarda çeşitli rahatsızlıklar olabilir. Hele ömrünü belli mücadelerle geçirmiş , devamlı stresli , iniş çıkışlı bir hayat sürmüş ve belli bir yaşa da ulaşmış bir insanda , diğer insanlara nazaran daha fazla yıpranma ve nekahet hallerinin görülmesi doğaldır. Bu hadisede doğal olmayan ise bu durumda olan bir insanın 70 milyonluk koca bir ülkede hala başbakanlık koltuğunda oturuyor olmasıdır. Çok uzun süreden beri herkes ne olacağını beklemektedir. Bütün bir millet ittifak halinde başbakanın sağlık yönünden ülkeyi idare etme kabiliyetini yitirdiğini tespit etmiştir. Her akşam durumu TV lerde görmekte ve üzülmektedir. Geçen zaman içinde de herhangi bir düzelme görülmemiştir. Bu duruma daha ne kadar göz yumulacaktır. Belki bir çaresi bulunur diyerek bizlerde , hadi siyaseten nezaketsizlik olmasın düşüncesiyle şimdiye kadar ses çıkarmadık. Ancak bu çok ciddi konu , artık tahammül sınırlarını aşmıştır. Yeni bir asrın başında , ülke büyük bir tarihi kriz içinde , ve sıcak bir savaşın arefesindeki günümüz dünyasında , ülkemizin daha sağlıklı bir başbakan tarafından idare ediliyor olmasını istemek , bütün vatandaşlarımızın umumi arzusudur. Ve artık bu konu ciddi olarak ele alınmalı ve gereği hiç vakit geçirilmeden yerine getirilmelidir. Sayın başbakan kendisi bırakma kararı veremiyorsa , uygun kişilerin bunu münasip bir şekilde kendilerine hatırlatmalarında ülke ve millet yararı olduğu açıktır. Bu da netice vermezse TBMMnin konuyu ivedilikle ele alma mecburiyeti kaçınılmaz hale gelecektir. M. Sevinç YDP Bursa İl Başkanı |
Geri:: |
Ó2001