::Dua::
|
birgün yenilip içimdeki
şeytanın kurallarına doğru yönelirsem; bu bir
düşünce ise düşüncemi,bu bir adım ise
ayağımı,bu bir uzanma ise elimi durdurabileyim. |
BANA ÖYLE
BİR SEVGİ VER Kİ: sonsuz bir
hazine gibi bitmesin,çoğalsın daha da sevdikçe,doldursun
sarsın çevremi.Düşmanlarımı da sevebileyim. BANA ÖYLE
BİR DUYGU VER Kİ : ne zaman ve
hangi ülkede olursa olsun,insanların dertleriyle
üzülebileyim,mutluluklarıyla gülebileyim. BANA ÖYLE
SAĞLIK VER Kİ : düşünebileyim,konuşabileyim BANA ÖYLE
BİLGİ VER Kİ : bildikçe
bilmediğimi anlayayaım. BANA ÖYLE
BİR ERDEM VER Ki : ibadet
bileyim iyilik etmeyi ve sevinçten buğulanmış gözlerle,
teşekkür edenlere:'bir şey yapmadım,anımsamıyorum'diyebileyim. BANA ÖYLE
BİR GÜÇ VER Kİ : herkesten
daha çok çalışabileyim.tutsak düşmeyeyim doğanın
koşullarına. eşim ve
cocuklarımı da mutlu et ki mutluluğu başkalarına da
götürebileyim. BANA ÖYLE
BİR RUH VER Ki : canı
yanar ,tutuşur,amaçsız bırakma dünyada.hep ulaşmak
istediğim hedefe doğru koşabileyim. BANA ÖYLE
BİR YETENEK VER Kİ : iyi eş
baba,anne,iyi komşu,iyi arkadaş,iyi vatandaş olabileyim. BANA ÖYLE
BİR SABIR VER Kİ : sukünetin
büyük kuvvet olduğunu bulayım,durabileyim,sorabileyim,düşünebileyim. BANA ÖYLE
BİR GÖNÜL VER Ki : bir
kuruluşun tepe noktasındaki yetkili olsam bile''oradaki işiniz
nedir?'' diye soranlara,''memurum''diyebileyim. günlük
yaşamımda ''ben''yerine,daha çok''sen'' sözcüğünü
kullanabileyim. mutlu olanlara mutsuzluğumdan,mutsuz
olanlara mutluluğumdan söz etmeyeyim. BANA ÖYLE
BİR İRADE VER Kİ : birgün
yenilip içimdeki şeytanın kurallarına doğru yönelirsem;
bu bir düşünce ise düşüncemi,bu bir adım ise
ayağımı,bu bir uzanma ise elimi durdurabileyim. BANA ÖYLE BİR
ALIŞKANLIK VER Kİ : her gece bir
an olsun yorganımı başıma çekip kendimi
eleştirebileyim. BANA ÖYLE
BİR UMUT VER Kİ : bugüne kadar
yapmış olduğum hatalar için karamsarlığa
düşmeyeyim. herşeyden
aklanmış olarak yaşama yeniden başlamak üzere
bağışlanabileceğimi bileyim. BANA ÖYLE
BİR ANLAYIŞ VER Kİ : düşünebildiğim,yargılayabildiğim,inandığım,kahrolduğum,varolduğum
şu anda bu sözleri söyleyebildiğim için şükredebileyim. BÜTÜN BU
BAĞLARIM YAŞAMIMLA İLGİLİ OLANLARDIR.ÖLÜMÜMÜN NEREDE
NE ZAMAN VE NASIL OLACAĞINI BİLEMEM. yalnız;
BANA ÖYLE BİR TALİH VER Kİ : yıllar
sonra beni hatırlayanlar''herkese iyilik eden,tüm insanları seven,o
düzeyde de sevilen bir kişiydi''diye konuşsunlar ve ben de huzur
içinde olabileyim. |
Geri:: |
Ó2001