::Biz Bize Benzeriz::

 

 

Bir kez olsun

mantiksizca bir

hareket yapmak istersiniz.

En olmadik

zamanlarda elinize aldiginiz mikrofona en sevdiginiz siiri

ezbere

okumak istersiniz.

Kisacik da olsa ''Bekliyorum; öyle bir havada gel

ki,vazgeçmek

mümkün olmasin '' demek istersiniz.

Vazgeçilemeyen olmak

istersiniz.

 

 

BIZ BIZE BENZERIZ

Ne tuhaftir; aksam kizilligi bastirdigi anda balkonda oturup

demledigin çayi içerken tek basina ufka dalmak.

Ne tuhaftir; dinledigin her sarki ile baska bir olayi animsayip,

bambaska birini hatirlamak.

Ne tuhaftir; her an mantikla hareket ettigin halde yüregine

söz geçirememek.Duygularinin pesinden kosup gidememek, o cesareti gösterememek

Kapilari çarpip , arkanizdan bakanlara açiklama getirmeden

çekip gitmek istersiniz.Kimsenin , hiç kimsenin bilmedigi , sizi

bulamiyacagi bir yere gitmek.Yapayalniz kalmak istersiniz.Kendi varliginizi hissetmek,kendiniz olmak istersiniz.

Böyle bir yerde ellerinizi havaya kaldirip

avaziniz çiktigi kadar bagirmak, içinizdeki isyani dindirmek istersiniz.

Her uzanisinizda,gel-gitlerle yorulan yüreginizi de bedeninizle

birlikte dinlendirmek istersiniz.Anahtarini , binlerce kez kitlemekten

kirdiginiz yüreginizi artik sevgiye açmak istersiniz. Yalansiz, temiz, saf

duygular beslemek, besleyebilmek istersiniz insanlara karsi.Güveninizi bosa

çikarmasinlar istersiniz, güvenebilmek istersiniz.

Sevebilmek istersiniz, çikarsiz aski bulabilmek.Ugruna

ölünecek bir sevgili istersiniz.Sevdiginiz anda tüm camlari açip 'SENI SEVIYORUM' diye haykirmak istersiniz.Askinizi gözlerinde görebilmek

istersiniz.Ya da sizi inciten birine agiz dolusu küfretmek istersiniz, imajinizi bir yana birakip.

Bir kez olsun mantiksizca bir hareket yapmak istersiniz.

En olmadik zamanlarda elinize aldiginiz mikrofona en sevdiginiz siiri ezbere

okumak istersiniz.Kisacik da olsa ''Bekliyorum; öyle bir havada gel

ki,vazgeçmek mümkün olmasin '' demek istersiniz.Vazgeçilemeyen olmak

istersiniz.Hayatinizda vazgeçemeyeceginiz biri olsun istersiniz.

Beklemek istersiniz.Gelecegini bildiginiz bir sevgiliyi beklemek.

Güzel yarinlari beklemek.Bir çiçegin açmasini beklemek.Umudunuzu

yitirmeden beklemek istersiniz.Belki de bilirsiniz , en mutlu oldugunuz anlar

beklediginiz anlardir.Mutlu olmak istersiniz.

Detaylarda yakaladiginiz mutlulugu bir yana birakip ,hayati

basite indirgemek istersiniz.Zaten basittir hayat ve kimsenin de detaylarla

ilgilendigi yoktur.Kimseyi incitmediginiz sürece kirilmamak

istersiniz.Zaten hakkiniz olan da budur diye düsünürsünüz, yanilirsiniz

Yanilmamak istersiniz.

Dogru insan oldugunuz müddetçe sevilmek ve sayilmak istersiniz.

Insanlarin yüregindeki güzelligi ortaya çikarmak, hep iyiye kanalize

etmek istersiniz.Sevdiginiz insanlarin, sevginize layik olduklarini

kendinize ispata çalisirsiniz, yanilirsiniz.

Hayatiniza giren tüm insanlara ( kadin yada erkek ) sevgi

mesajlari yollamak istersiniz.Sizi unutmus olsalar bile yadirganmamak

istersiniz.Yanlis anlasilmaktan korkmadan, sevginin çesidini belirtmeden tek cümle ile anlasilmak istersiniz.

Tüm yasadiklariniza ragmen hayatin yine de güzel olduguna

kendinizi inandirmak istersiniz.Kendi isteginizle gelmediginiz

dünyadan yine isteginiz olmadan ayrilacaginizi bildiginiz gibi hayati doyasiya

yasamak istersiniz.Agaran saçlarinizin , çizgiler beliren yüzünüzün

tebessümünüze engel olmamasini istersiniz.(Tebessüm zaten yürekten gelir ve o asla yaslanmaz.)

Insan olarak geldiginiz dünyada insanca yasamak ve yine

ayni sekilde ölmek istersiniz.Kimseye muhtaç olmadan hayatinizi

sonlandirabilmek.Ve daima sevgiyle anilmak , sevdiklerinizin yüreginde yasamak istersiniz.

Ben mi? Ben; tüm isteklerinizin gerçeklesmesini ,

dilediginiz gibi yasayip dilediginiz oranda mutlu olmanizi istiyorum.

Sevdalar sizi terketmeden...

Yazarini Bilmiyorum

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1