::Biz
Bize Benzeriz::
Bir kez olsunmantiksizca bir
hareket yapmak
istersiniz. En olmadik zamanlarda
elinize aldiginiz mikrofona en sevdiginiz siiri ezbere okumak
istersiniz. Kisacik da olsa
''Bekliyorum; öyle bir havada gel ki,vazgeçmek mümkün olmasin
'' demek istersiniz. Vazgeçilemeyen
olmak istersiniz. |
BIZ BIZE BENZERIZNe tuhaftir;
aksam kizilligi bastirdigi anda balkonda oturup demledigin çayi
içerken tek basina ufka dalmak. Ne tuhaftir;
dinledigin her sarki ile baska bir olayi animsayip, bambaska birini
hatirlamak. Ne tuhaftir; her
an mantikla hareket ettigin halde yüregine söz
geçirememek.Duygularinin pesinden kosup gidememek, o cesareti gösterememek Kapilari çarpip ,
arkanizdan bakanlara açiklama getirmeden çekip gitmek
istersiniz.Kimsenin , hiç kimsenin bilmedigi , sizi bulamiyacagi bir
yere gitmek.Yapayalniz kalmak istersiniz.Kendi varliginizi hissetmek,kendiniz
olmak istersiniz. Böyle bir yerde
ellerinizi havaya kaldirip avaziniz çiktigi
kadar bagirmak, içinizdeki isyani dindirmek istersiniz. Her
uzanisinizda,gel-gitlerle yorulan yüreginizi de bedeninizle birlikte
dinlendirmek istersiniz.Anahtarini , binlerce kez kitlemekten kirdiginiz
yüreginizi artik sevgiye açmak istersiniz. Yalansiz, temiz, saf duygular
beslemek, besleyebilmek istersiniz insanlara karsi.Güveninizi bosa çikarmasinlar
istersiniz, güvenebilmek istersiniz. Sevebilmek
istersiniz, çikarsiz aski bulabilmek.Ugruna ölünecek bir
sevgili istersiniz.Sevdiginiz anda tüm camlari açip 'SENI SEVIYORUM' diye
haykirmak istersiniz.Askinizi gözlerinde görebilmek istersiniz.Ya da
sizi inciten birine agiz dolusu küfretmek istersiniz, imajinizi bir yana
birakip. Bir kez olsun
mantiksizca bir hareket yapmak istersiniz. En olmadik
zamanlarda elinize aldiginiz mikrofona en sevdiginiz siiri ezbere okumak
istersiniz.Kisacik da olsa ''Bekliyorum; öyle bir havada gel ki,vazgeçmek
mümkün olmasin '' demek istersiniz.Vazgeçilemeyen olmak istersiniz.Hayatinizda
vazgeçemeyeceginiz biri olsun istersiniz. Beklemek
istersiniz.Gelecegini bildiginiz bir sevgiliyi beklemek. Güzel yarinlari
beklemek.Bir çiçegin açmasini beklemek.Umudunuzu yitirmeden
beklemek istersiniz.Belki de bilirsiniz , en mutlu oldugunuz anlar beklediginiz
anlardir.Mutlu olmak istersiniz. Detaylarda
yakaladiginiz mutlulugu bir yana birakip ,hayati basite indirgemek
istersiniz.Zaten basittir hayat ve kimsenin de detaylarla ilgilendigi
yoktur.Kimseyi incitmediginiz sürece kirilmamak istersiniz.Zaten
hakkiniz olan da budur diye düsünürsünüz, yanilirsiniz Yanilmamak
istersiniz. Dogru insan
oldugunuz müddetçe sevilmek ve sayilmak istersiniz. Insanlarin
yüregindeki güzelligi ortaya çikarmak, hep iyiye kanalize etmek
istersiniz.Sevdiginiz insanlarin, sevginize layik olduklarini kendinize ispata
çalisirsiniz, yanilirsiniz. Hayatiniza giren
tüm insanlara ( kadin yada erkek ) sevgi mesajlari yollamak
istersiniz.Sizi unutmus olsalar bile yadirganmamak istersiniz.Yanlis
anlasilmaktan korkmadan, sevginin çesidini belirtmeden tek cümle ile
anlasilmak istersiniz. Tüm
yasadiklariniza ragmen hayatin yine de güzel olduguna kendinizi
inandirmak istersiniz.Kendi isteginizle gelmediginiz dünyadan yine
isteginiz olmadan ayrilacaginizi bildiginiz gibi hayati doyasiya yasamak
istersiniz.Agaran saçlarinizin , çizgiler beliren yüzünüzün tebessümünüze
engel olmamasini istersiniz.(Tebessüm zaten yürekten gelir ve o asla
yaslanmaz.) Insan olarak
geldiginiz dünyada insanca yasamak ve yine ayni sekilde
ölmek istersiniz.Kimseye muhtaç olmadan hayatinizi sonlandirabilmek.Ve
daima sevgiyle anilmak , sevdiklerinizin yüreginde yasamak istersiniz. Ben mi? Ben; tüm
isteklerinizin gerçeklesmesini , dilediginiz gibi
yasayip dilediginiz oranda mutlu olmanizi istiyorum. Sevdalar sizi
terketmeden... Yazarini
Bilmiyorum |
Geri:: |
Ó2001