::Beklentisiz Sevmek::
|
Beklentisiz
sevin.. Ben beklentisiz seviyorum.. Niye aranmadim
diye düsünüp kendini kendinizi yiyeceginize Hiç beklenmedik bir 'seni özledim
'mesaji ile ask i yakalayin.. Beklentisiz
sevin.. Ben beklentisiz
seviyorum.. O sizin sevgiliniz oldu
için degil.. Ona tapulu
maliniz gibi. Cantaniz, arabaniz gibi
davranma hakkiniz oldugunu düsünmeden.
Onu
sevdiginiz,onun da sizi sevdigi için ,sevin.. Sevgi ye
karisan beklenti denen illeti hemen silin askin ak sayfalarindan.. |
Hiç beklentisiz sevdiniz mi? Yani bugün telefon etmedi demeden, su an
nerede acaba diye kendi kendinizi yemeden, yas günümü hatirlayacak mi acaba
diye bir beklenti içine girmeden...
sevdiniz mi hiç? Onun, size
ait bir mal olmadigini kabul edip , onu özgür yasami ile sevmeyi denediniz
mi? Yaninda ki erkek arkadasina
aldirmamayi ögrenip, ama aldirmiyormus gibi yapmadan, gerçekten aldirmadan,- bitecekse biter , bunu ben degistiremem,
beni sevmeyi birakmasini degistiremeyecegim gibi -diye düsünüp.Onu yersiz
kiskançliklara bogmaktan ve kendinizi yipratmaktan vazgeçe bildiniz mi
hiç? Hiç beklemeden çalan bir kapida
Onu karsiniz da görmek ne güzeldir bilirmisiniz? Beklemediginiz bir anda hediye almak en sevdiginizden.. Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum
'mesajinin tadina varabildiniz mi hiç?
Siz istediginiz için degil,O istiyor diye yapildi mi tüm bunlar? Ve beklentisiz sevmemin tadina
bakabildiniz mi hiç? Bugün beni
hatirlamadi yerine..-hiç beklemiyordum , senin gelecegini -diyebilmek ne
güzeldir oysa.. Onu bogmadan,
kendinizi bogmadan , sevebilmek ne güzeldir.. Sahiplenme duygusundan uzak, sevmemim ,sevilmemim tadina
varabildiniz mi hiç? Yapilmamis
davranislar, söylenmemis sevgi sözcükleri ile kendi kendimizi ask çikmazinda
kaybedeceginize, Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu oldunuz mu? Beklentisiz sevin.. Ben beklentisiz seviyorum.. Niye aranmadim diye düsünüp kendini
kendinizi yiyeceginize Hiç beklenmedik bir 'seni özledim 'mesaji ile ask i
yakalayin.. Beklentisiz sevin.. Ben beklentisiz seviyorum.. O sizin sevgiliniz oldu için degil.. Ona tapulu maliniz gibi. Cantaniz, arabaniz gibi davranma hakkiniz
oldugunu düsünmeden. Onu
sevdiginiz,onun da sizi sevdigi için ,sevin.. Sevgi ye karisan beklenti denen illeti hemen silin askin ak sayfalarindan.. Göreceksiniz ki O zaman ask baska bir
güzel.. Göreceksiniz ki , O zaman sevgili daha
bir romantik.. Göreceksiniz ki O zaman sevmek ve
sevilmenin damaklarda biraktigi tat, Yillanmis sarap gibi, Beklenti zehrine
karismadan bir baska döndürüyor insanin basini.. Ben beklentisiz seviyorum..
Onun nerede oldugunu merak etmiyorum.. Beni bugün neden aramadi diye geçirmiyorum içimden, aramadigi
zamanlar da.. Gelecege dair
hayallerimde yok saten.. Ben sevgiyi
yasiyorum.. Onun yanimda oldugu anlar
o kadar degerli ,o kadar kiymetli ki..
Gerçeklesmemis ve gerçeklesmeyecek beklentilerle mahvetmiyoruz o
anlari.. Beklentisiz seviyoruz.. Sevdigimiz için seviyoruz.. Hayalsiz,,geleceksiz,beklentisiz.. Anlik seviyoruz.. Deneyin..
Beklentisiz, sevmeyi deneyin bir gün.. Beklentilerle bogdugunuz asklariniza>aciyacaksiniz.. Özen KIRAÇ |
Geri:: |
Ó2001