::Beklentisiz Sevmek::

 

 

Beklentisiz sevin..  Ben beklentisiz seviyorum..

 

Niye aranmadim diye düsünüp kendini kendinizi yiyeceginize Hiç beklenmedik bir 'seni özledim 'mesaji ile ask i yakalayin.. 

 

Beklentisiz sevin..  Ben beklentisiz seviyorum..  O sizin sevgiliniz oldu için degil.. 

 

Ona tapulu maliniz gibi.  Cantaniz, arabaniz gibi davranma hakkiniz oldugunu düsünmeden. 

 

Onu sevdiginiz,onun da sizi sevdigi için ,sevin.. 

 

Sevgi ye karisan beklenti denen illeti hemen silin askin ak sayfalarindan..

 

 

Hiç beklentisiz sevdiniz mi?

 

Yani bugün telefon etmedi demeden, su an nerede acaba diye kendi kendinizi yemeden, yas günümü hatirlayacak mi acaba diye bir beklenti içine girmeden...  sevdiniz mi hiç?  Onun, size ait bir mal olmadigini kabul edip , onu özgür yasami ile sevmeyi denediniz mi?  Yaninda ki erkek arkadasina aldirmamayi ögrenip, ama aldirmiyormus gibi yapmadan, gerçekten aldirmadan,-

bitecekse biter , bunu ben degistiremem, beni sevmeyi birakmasini degistiremeyecegim gibi -diye düsünüp.Onu yersiz kiskançliklara bogmaktan ve kendinizi yipratmaktan vazgeçe bildiniz mi hiç?  Hiç beklemeden çalan bir kapida Onu karsiniz da görmek ne güzeldir bilirmisiniz?  Beklemediginiz bir anda hediye almak en sevdiginizden..  Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum 'mesajinin tadina varabildiniz mi hiç?  Siz istediginiz için degil,O istiyor diye yapildi mi tüm bunlar?  Ve beklentisiz sevmemin tadina bakabildiniz mi hiç?  Bugün beni hatirlamadi yerine..-hiç beklemiyordum , senin gelecegini -diyebilmek ne güzeldir oysa..  Onu bogmadan, kendinizi bogmadan , sevebilmek ne güzeldir..  Sahiplenme duygusundan uzak, sevmemim ,sevilmemim tadina varabildiniz mi hiç?  Yapilmamis davranislar, söylenmemis sevgi sözcükleri ile kendi kendimizi ask çikmazinda kaybedeceginize, Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu oldunuz mu?

 

Beklentisiz sevin..  Ben beklentisiz seviyorum..  Niye aranmadim diye düsünüp kendini kendinizi yiyeceginize Hiç beklenmedik bir 'seni özledim 'mesaji ile ask i yakalayin..  Beklentisiz sevin..  Ben beklentisiz seviyorum..  O sizin sevgiliniz oldu için degil..  Ona tapulu maliniz gibi.  Cantaniz, arabaniz gibi davranma hakkiniz oldugunu düsünmeden.  Onu sevdiginiz,onun da sizi sevdigi için ,sevin..  Sevgi ye karisan beklenti denen illeti hemen silin askin ak sayfalarindan..

 

Göreceksiniz ki O zaman ask baska bir güzel..

Göreceksiniz ki , O zaman sevgili daha bir romantik..

Göreceksiniz ki O zaman sevmek ve sevilmenin damaklarda biraktigi tat, Yillanmis sarap gibi, Beklenti zehrine karismadan bir baska döndürüyor insanin basini..  Ben beklentisiz seviyorum..  Onun nerede oldugunu merak etmiyorum..  Beni bugün neden aramadi diye geçirmiyorum içimden, aramadigi zamanlar da..  Gelecege dair hayallerimde yok saten..  Ben sevgiyi yasiyorum..  Onun yanimda oldugu anlar o kadar degerli ,o kadar kiymetli ki..  Gerçeklesmemis ve gerçeklesmeyecek beklentilerle mahvetmiyoruz o anlari..  Beklentisiz seviyoruz..  Sevdigimiz için seviyoruz..  Hayalsiz,,geleceksiz,beklentisiz..  Anlik seviyoruz..  Deneyin..  Beklentisiz, sevmeyi deneyin bir gün..  Beklentilerle bogdugunuz asklariniza>aciyacaksiniz..

 

Özen KIRAÇ

 

 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1