::A$ka Mektup::
|
Sen kötüsün, sen çok acimasizsin. Seninle tanisan insanlarin karanliklara gömülmesine, merdivensiz karanlik kuyulara düsmesine neden oluyorsun. Insanlara günesin isiginda bile geceyi yasatiyor, onlarin gündüzü ile
gecesini bir ediyorsun. Bazilarini
sonunda mutlu ettigini duyuyor ve görüyorum.
Lâkin bunlar, seninle tanisanlarin binde biri, onbinde biri bile
degil. Sonuçta onlarin çoguna dünya
da cehennemi yasatiyorsun... |
Aska Mektup Biliyor musun!!! Kimseler anlayamaz,
yoklugunun ne büyük acilara gebe oldugunu.
Sensiz olan birinin, fiziksel olmasa bile ruhsal açidan, Afrika'nin
geri kalmis köselerinde hastaliktan ve açliktan sefalet içinde yasayan insanlardan
daha çok acinacak bir halde oldugu kimse bilemez. Seni ancak, seninle yasayan bilir... Sende
biliyorsun... Dayanilmaz bir
çekicilikte oldugunu, Bir kere taniyanin senden vazgeçemeyecegini. Sende biliyorsun, tutkularin en büyügüne
kapilacagini. Ve biliyorsun ki,
dünyada bugüne kadar kesfedilmis ve kesfedilecek en amansiz hastaliklardan
daha acimasiz oldugunu. Sen vebadan,
sen tifodan ve sen veremden daha tehlikelisin... Ama...!!! Ama senin bu
denli tehlikeli oldugunu kimse anlamak istemiyor. Ben bile...!!! Bir defa seninle
tanismaya görsünler, hemen havana kapiliyorlar. Senin için siirler yazip sarkilar besteliyorlar. Sen ise onlari yavas yavas öldürüyorsun... Sen kötüsün, sen çok
acimasizsin. Seninle tanisan
insanlarin karanliklara gömülmesine, merdivensiz karanlik kuyulara düsmesine
neden oluyorsun. Insanlara günesin
isiginda bile geceyi yasatiyor, onlarin gündüzü ile gecesini bir
ediyorsun. Bazilarini sonunda mutlu
ettigini duyuyor ve görüyorum. Lâkin
bunlar, seninle tanisanlarin binde biri, onbinde biri bile degil. Sonuçta onlarin çoguna dünya da cehennemi
yasatiyorsun... Aslinda senden
nefret ettigimi ve hatta igrendigimi bile söyleyebilirim. Ama sensiz oldugumda
hayatimin hiçbir anlam ifade etmedigini de inkâr edemem. Iste onun için, son olarak sunu söylemek
istiyorum sana... Seni seviyorum
sevgi, Seni seviyorum
duygusallik, Ve seni çok, Ama çok seviyorum
ASK. |
Geri:: |
Ó2001