::Cicek & Su::
|
"Çiçeğin bir hastalığı
yok dostum... Bu çiçek sadece susuz
kalmış, ölümü onun için" Bir ciceginiz varsa onu
sulayin lutfen. Suyu inkar ettiginde de sakin vazgecmeyin. Sonunda hayatinizi
dahi ortaya koyuyorsaniz dahi sakin vazgecmeyin. :) |
ÇİÇEKLE SUYUN HİKAYESİ Günün birinde bir çiçekle su
karşılaşır ve arkadaş olurlar. İlk önceleri güzel bir arkadaşlık
olarak devam eder birliktelikleri, tabii zaman lâzımdır
birbirlerini tanımak için. Gel zaman, git zaman çiçek o kadar mutlu olur ki,
mutluluktan içi içine sığmaz artık ve anlar ki, su'ya
aşık olmuştur. İlk kez aşık olan çiçek, etrafa
kokular saçar, "Sırf senin hatırın için ey su"
diye... Öyle zaman gelir ki, artık su da içinde
çiçeğe karşı birşeyler hissetmeye
başlamıştır.
Zanneder ki, çiçeğe aşıktır ama su da ilk defa
aşık oluyordur. Günler ve aylar birbirini kovalar ve çiçek acaba
"Su beni seviyor mu?" diye düşünmeye başlar. Çünkü su, pek ilgilenmez çiçekle... Halbuki çiçek, alışkın
değildir böyle bir sevgiye ve dayanamaz. Çiçek, suya "Seni seviyorum der. Su, "Ben de seni seviyorum"
der. Aradan zaman geçer ve çiçek yine
"Seni seviyorum" der. Su,
yine "Ben de" der. Çiçek, sabırlıdır. Bekler, bekler, bekler... Artık öyle bir duruma gelir ki, çiçek koku
saçamaz etrafa ve son kez suya "Seni seviyorum." der. Su da ona "Söyledim ya ben de seni
seviyorum." der ve gün gelir çiçek yataklara düşer. Hastalanmıştır çiçek
artık. Rengi solmuş, çehresi
sararmıştır çiçeğin. Yataklardadır artık çiçek. Su da başında bekler
çiçeğin, yardımcı olmak için sevdiğine... Bellidir ki artık çiçek ölecektir ve son kez
zorlukla başını döndürerek çiçek, suya der ki; "Seni ben,
gerçekten seviyorum." Çok hüzünlenir su bu durum
karşısında ve son çare olarak bir doktor çağırır
nedir sorun diye...Doktor gelir ve muayene eder çiçeği. Sonra şöyle der doktor:
"Hastanın durumu ümitsiz artık elimizden birşey
gelmez." Su, merak eder, sevgilisinin ölümüne sebep olan
hastalık nedir diye ve sorar doktora.
Doktor, şöyle bir bakar suya ve der ki: "Çiçeğin bir hastalığı
yok dostum... Bu çiçek sadece susuz kalmış, ölümü onun
için" der. Ve anlamıştır artık su,
sevgiliye sadece "Seni seviyorum" demek yetmemektedir... |
Geri:: |
Ó2001