::Beni Birakma::

 

 

Nedense sevgililere hep yalvarilir. Bir insani diger bir insana boyle caresizmiscesine yalvartan nedir ?

 

Bunu cozmus biri var mi acaba ?

Ilk defa göz göze geldigimiz ani hatirliyor musun?  Kaçamak bir bulusmasiydi

bu gözlerimizin.  Seni istiyordum, biliyordun....  Bakislarin duygulu, anlayisliydi, özlemliydi zaman zaman.  Içimde yaktigin atesi söndürmek istiyordum.  Ama o ates gitgide büyüdü iste!  Simdi biraz da sen yan artik, benim yanacak yerim kalmadi.  Inanamiyorum, sen var misin?  Inanamiyorum bir türlü.  Tuttugum ellerin mi?  Öptügüm dudaklarin mi?  Kim bilir?  Belki de yoksun, ben bir rüya görüyorum, biraz sonra uyanacagim.  Her sey ansizin silinecek.

Ne saçlarin kalacak ortalikta, ne gözlerin.  Yine kahredici yalnizligima donecegim.  Biraz daha yikilmis, biraz daha sensiz.  O gün ilk defa seni gördüm.

Düsün sen dünyaya geleli beri kaç yil geçmis aradan.  Düsün ne kadar özlemistim seni?  Öyleyse hiç gitme ne olur?  Verecegin her kedere raziyim.  Acilarin en büyügünü sen tattir bana, Ama gitme ne olur?  Dudaklarim kurumustu, içim yaniyordu.  Suya hasret, kurumus bir ot gibiydim.  Yagmur olup yagdin üstüme, yeserdim; filizlendim.  Sonra günes oldun, hayat verdin bana, koku verdin, renk verdin.  Simdi birakip gidersen bir daha ve son defa yine kuruyacagim, dagilip toz olacagim anliyor musun?  Çünkü senden sonra kimse gelmeyecek, biliyorum.

Kimseler çalamayacak kapimi.  Gidersen beni bana mahkum edeceksin, keske ölsem diyecegim o zaman keske ölsem!  Simdi sendeyim, seninleyim, seni yasiyorum.

Beni bana birakma!  Senden bir parcayim artik, belki de bastan basa sen oldum farkinda degilsin.  Beni bana birakma!  Sen oldugun için mutluyum.  Istersen benim olma.  Hiç benim olma.  Ama birakma beni ne olur?  Beni bana birakma!!!!!

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1