::Beni Birakma::
|
Nedense sevgililere hep
yalvarilir. Bir insani diger bir insana boyle caresizmiscesine yalvartan
nedir ? Bunu cozmus biri var mi acaba
? |
Ilk defa göz göze geldigimiz ani hatirliyor
musun? Kaçamak bir bulusmasiydi bu gözlerimizin.
Seni istiyordum, biliyordun....
Bakislarin duygulu, anlayisliydi, özlemliydi zaman zaman. Içimde yaktigin atesi söndürmek
istiyordum. Ama o ates gitgide büyüdü
iste! Simdi biraz da sen yan artik,
benim yanacak yerim kalmadi.
Inanamiyorum, sen var misin?
Inanamiyorum bir türlü.
Tuttugum ellerin mi? Öptügüm
dudaklarin mi? Kim bilir? Belki de yoksun, ben bir rüya görüyorum,
biraz sonra uyanacagim. Her sey ansizin
silinecek. Ne saçlarin kalacak ortalikta, ne gözlerin. Yine kahredici yalnizligima
donecegim. Biraz daha yikilmis, biraz
daha sensiz. O gün ilk defa seni
gördüm. Düsün sen dünyaya geleli beri kaç yil geçmis
aradan. Düsün ne kadar özlemistim seni? Öyleyse hiç gitme ne olur? Verecegin her kedere raziyim. Acilarin en büyügünü sen tattir bana, Ama
gitme ne olur? Dudaklarim kurumustu,
içim yaniyordu. Suya hasret, kurumus
bir ot gibiydim. Yagmur olup yagdin
üstüme, yeserdim; filizlendim. Sonra günes
oldun, hayat verdin bana, koku verdin, renk verdin. Simdi birakip gidersen bir daha ve son defa yine kuruyacagim,
dagilip toz olacagim anliyor musun?
Çünkü senden sonra kimse gelmeyecek, biliyorum. Kimseler çalamayacak kapimi. Gidersen beni bana mahkum edeceksin, keske
ölsem diyecegim o zaman keske ölsem!
Simdi sendeyim, seninleyim, seni yasiyorum. Beni bana birakma!
Senden bir parcayim artik, belki de bastan basa sen oldum farkinda
degilsin. Beni bana birakma! Sen oldugun için mutluyum. Istersen benim olma. Hiç benim olma. Ama birakma beni ne olur?
Beni bana birakma!!!!! |
Geri:: |
Ó2001