Σκύλος στην Ελλάδα
Το Να Είσαι ΣΚΥΛΟΣ στην Ελλάδα...
>
>
> 1η εβδομάδα. Σήμερα είμαι ηλικίας μιας εβδομάδας. Τι χαρά να είμαι
> μέρος αυτού του Κόσμου!
>
> 1 μηνός . Η μαμά μου με φροντίζει πάρα πολύ καλά. Είναι μια εξαιρετική
> μητέρα.
>
> 2 μηνών . Σήμερα με χώρισαν από τη μητέρα μας. Ήταν πολύ ανήσυχη και
> με τα μάτια της με χαιρετούσε. Ελπίζω η νέα «ανθρώπινη» οικογένειά
> μου να με φροντίζει το ίδιο καλά με τη μαμά μου.
>
> 4 μηνών . Έχω μεγαλώσει πολύ γρήγορα, τα πάντα τραβάνε την προσοχή
> μου. Υπάρχουν μερικά παιδιά στο σπίτι που μου είναι σαν «μικρά
> αδερφάκια».
> Παίζουμε πολύ, τραβάνε την ουρά μου κι εγώ τους δίνω μικρές ψεύτικες
> δαγκωνιές για πλάκα.
>
> 5 μηνών . Σήμερα μου φωνάξανε. Η κυρία μου ήταν πολύ αναστατωμένη
> επειδή ούρησα μέσα στο σπίτι. Όμως δεν μου είπαν ποτέ πού έπρεπε να
> το κάνω αυτό.
> Επίσης, κοιμάμαι στο χωλ. Στεναχωρήθηκα πολύ γι' αυτό!
>
> 8 μηνών . Είμαι ένα πολύ χαρούμενο σκυλί! Έχω τη ζεστασιά ενός
> σπιτιού, αισθάνομαι τόσο ασφαλής, τόσο προστατευμένος... Νομίζω ότι η
> «ανθρώπινη» οικογένειά μου με αγαπάει.
> Η αυλή είναι όλη δική μου και, συχνά, ξεπερνάω τον εαυτό μου,
> σκάβοντας στο χώμα σαν τους προγόνους μου, τους λύκους, για να κρύψω
> το φαγητό.
> Ποτέ δεν δοκιμάζουν να μου μάθουν τίποτε. Τότε θα πρέπει όλα να
> πηγαίνουν καλά, όλα αυτά τα πράγματα που κάνω να είναι εντάξει!
>
> 12 μηνών . Σήμερα έγινα ενός έτους. Είμαι ένας ενήλικος σκύλος. Όμως
> τα αφεντικά μου λένε ότι μεγάλωσα πολύ περισσότερο από ότι περίμεναν.
> Πόσο υπερήφανοι πρέπει να είναι για μένα!
>
> 13 μηνών . Σήμερα με έδεσαν. Σχεδόν δεν μπορούσα να κουνηθώ, να βρεθώ
> σε λίγο ήλιο όταν κρυώνω, ή να βρω λίγη σκιά όταν ο ήλιος ανεβαίνει
> ψηλά στον ουρανό.
> Λένε ότι θα με επιτηρούν και ότι είμαι αχάριστος. Δεν καταλαβαίνω
> τίποτε απ' όσα μου συμβαίνουν.
>
> 15 μηνών . Όλα έχουν αλλάξει τώρα... Με κρατάνε συνέχεια κλειδωμένο
> στη βεράντα. Αισθάνομαι πολύ μόνος. Η «ανθρώπινη» οικογένειά μου δεν
> με θέλει πια.
> Μερικές φορές ξεχνάνε ότι διψάω και πεινάω. Όταν βρέχει, δεν έχω μια
> στέγη πάνω από το κεφάλι μου.
>
> 16 μηνών . Σήμερα με έβγαλαν από τη βεράντα. Ήμουνα σίγουρος ότι η
> «ανθρώπινη» οικογένειά μου με είχε συγχωρέσει. Ήμουν τόσο χαρούμενος
> που χοροπήδαγα από ενθουσιασμό.
> Η ουρά μου κουνιόταν σαν τρελή. Επιπλέον, πίστεψα ότι θα με πήγαιναν
> βόλτα! Κατευθυνθήκαμε προς τον αυτοκινητόδρομο, και άξαφνα,
> σταμάτησαν το αυτοκίνητο,
> άνοιξαν την πόρτα και εγώ βγήκα έξω, χαρούμενος, γιατί σκεπτόμουν ότι
> θα περνάγαμε τη μέρα μας στην εξοχή. Δεν καταλαβαίνω γιατί έκλεισαν
> την πόρτα κι έφυγαν.
> «Ακούστε, περιμένετε!» - γάβγισα. Με ξέχασαν... Έτρεξα πίσω από το
> αυτοκίνητο με όλη τη δύναμή μου. Η αγωνία μου μεγάλωνε καθώς άρχισα να
> καταλαβαίνω,
> ενώ δεν μπορούσα να αναπνεύσω από το λαχάνιασμα και αυτοί δεν
> σταματούσαν, ότι με είχαν εγκαταλείψει!
>
> 17 μηνών . Έψαχνα μάταια να βρω το δρόμο για να γυρίσω σπίτι. Είμαι
> μόνος και αισθάνομαι χαμένος. Στις περιπλανήσεις μου, συναντάω
> μερικούς ανθρώπους με καλή καρδιά
> που με κοιτάνε με θλίψη και μου δίνουν λίγο φαγητό. Τους ευχαριστώ με
> τα μάτια μου, από τα βάθη της ψυχής μου. Εύχομαι να με υιοθετούσαν.
> Θα ήμουνα τόσο πιστός όσο κανένας άλλος σκύλος! Όμως, αυτοί απλά λένε:
> «καημένο σκυλάκι, πρέπει να έχει χαθεί».
>
> 18 μηνών . Πριν από μερικές ημέρες, πέρασα από ένα σχολείο και είδα
> πολλά παιδιά μικρά και μεγαλύτερα σαν τα «μικρά μου αδερφάκια».
> Πλησίασα περισσότερο και μια ομάδα από τα μικρότερα παιδιά, γελώντας,
> μου πέταξαν πολλές πέτρες, απλά για να δούνε «ποιος σημαδεύει
> καλύτερα».
> Μια από αυτές τις πέτρες με χτύπησε στο μάτι και, έκτοτε, δεν μπορώ
> να δω καθόλου με αυτό το μάτι.
>
> 19 μηνών . Είναι απίστευτο. Όταν είχα καλύτερη όψη, οι άνθρωποι με
> λυπόντουσαν. Τώρα είμαι πολύ αδύνατος και αδύναμος και η όψη μου
> είναι απαίσια.
> Έχω χάσει το ένα μου μάτι και οι άνθρωποι με διώχνουν με τις σκούπες
> όταν προσπαθώ να ξεκουραστώ σε κάποια σκιά.
>
> 20 μηνών . Κινούμαι με εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία. Σήμερα, ενώ
> προσπαθούσα να περάσω το δρόμο, με χτύπησε ένα αυτοκίνητο. Βρισκόμουνα
> στη ζώνη των πεζών
> για να περάσω το δρόμο, όμως ποτέ δεν θα ξεχάσω το γεμάτο ικανοποίηση
> βλέμμα του οδηγού, που έδινε συγχαρητήρια στον εαυτό του που με
> πάτησε.
> Εύχομαι να με είχε σκοτώσει! Όμως, απλά μου προκάλεσε εξάρθρωση στα
> πίσω μου πόδια! Ο πόνος ήταν ανυπόφορος! Τα πόδια μου δεν με υπακούνε
> και μόλις με τεράστια δυσκολία μπόρεσα να συρθώ στο γκαζόν στην άκρη
> του δρόμου. Επί δέκα μέρες έχω μείνει εκτεθειμένος στον ήλιο που
> καίει,
> στη δυνατή βροχή, στο κρύο, χωρίς φαγητό. Δεν μπορώ πλέον να κουνηθώ.
> Ο πόνος είναι ανυπόφορος. Βρίσκομαι σε ένα πολύ υγρό μέρος, και
> φαίνεται ότι ακόμη
> και το τρίχωμά μου μαδάει. Κάποιοι περαστικοί ούτε καν με προσέχουν,
> άλλοι λένε: «μην πλησιάζεις». Είμαι σχεδόν αναίσθητος, όμως, μια
> ελάχιστη δύναμη από τα βάθη
> του σώματός μου με αναγκάζει να ανοίξω τα μάτια μου. Η γλυκύτητα στη
> φωνή της με έκανε να αντιδράσω. «Καημένο μου σκυλάκι, κοίτα πώς σε
> έχουν αφήσει», έλεγε.
> Μαζί με την γυναίκα ήταν ένας άντρας με λευκή ποδιά που με ακούμπησε
> και είπε: «Λυπάμαι, κυρία μου, αλλά αυτός ο σκύλος δεν θα τα
> καταφέρει.
> Είναι καλύτερα να τον βοηθήσουμε να βγει από αυτόν τον πόνο και τη
> δυστυχία». Η ευγενική κυρία, με δάκρυα να τρέχουν ποτάμι στα μάγουλά
> της, συμφώνησε.
> Όσο καλύτερα μπορούσα, κούνησα την ουρά μου και την ευχαρίστησα, με τα
> μάτια μου, για τη βοήθειά της να αναπαυθώ ειρηνικά και ήρεμα.
> Ενώ αισθανόμουν το ελαφρύ τσίμπημα της βελόνας, πριν από αυτόν τον
> μακρύ ύπνο, η τελευταία μου σκέψη ήταν: «γιατί έπρεπε να γεννηθώ, αφού
> δεν με ήθελε κανείς;».
>
> «Στην πορεία της εξέλιξής του προς τον πολιτισμό ο άνθρωπος απέκτησε
> μια κυρίαρχη θέση πάνω στα πλάσματα που ζουν γύρω του στο ζωϊκό
> βασίλειο.
> Χωρίς να είναι ικανοποιημένος από την κυριαρχία του αυτή, ωστόσο,
> άρχισε να βάζει ένα κενό μεταξύ της φύσης του και τη φύση των ζώων.
> Αρνήθηκε την κτήση μιας αιτίας προς αυτά, και στον εαυτό του έθεσε ως
> σύμβολο μια αθάνατη ψυχή, και αξίωσε μια θεϊκή πτώση η οποία του
> επέτρεψε
> να καταστρέψει το δεσμό της κοινωνίας μεταξύ αυτού και του ζωικού
> βασιλείου» - Sigmund Freud
>
> «Δεν μπορείς να σώσεις κάθε ζώο στον κόσμο όμως, για αυτό το ένα που
> σώζεις, ΕΙΝΑΙ ο κόσμος».
>