ANIMAL NEWS
Shmadika zwofilika nea
ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Αγαπητοί Κύριοι ,




μετά την απόλυτη αποτυχία μας να συνεργαστούμε με την κα Φουσκίδου,τη νεα Δημοτική Σύμβουλο που ανέλαβε το θέμα των αδεσπότων αναγκαζόμαστε να προχωρήσουμε στις παρακάτω δημοσιεύσεις. Η κα Φουσκίδου όχι μόνο αρνήθηκε πολλάκις να συναντηθεί μαζί μας για να συζητήσουμε το τι μέλει γενέσθαι με το νέο πρόγραμμα περισυλλογής και στείρωσης των αδέσποτων σκύλων, αλλά φρόντισε να μας συκοφαντήσει διαδίδοντας ότι καταχραστήκαμε δημόσιο χρήμα ( που ποτέ δε διαχειριστήκαμε ) και ότι αποκομίσαμε κέρδη πουλώντας σκυλιά στο εξωτερικό !! Για αυτό το θέμα θα ακολουθήσουμε το δρόμο της δικαιοσύνης.




Είναι τουλάχιστον ντροπή για τη νέα Δημοτική Αρχή να αντιμετωπίζει με τέτοιο τρόπο ένα Σύλλογο που έχει προσφέρει στο κομμάτι που είχε αναλάβει ότι καλύτερο μπορούσε τα τελευταία 5 χρόνια με εμφανή αποτελέσματα.




Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ




ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΜΠΑΝΚΣ


 



Ακολουθούν τα κείμενα.



                                    ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΛΑ ΦΟΥΣΚΙΔΟΥ    


Μέχρι τώρα που ο Σύλλογος μας είχε την ευθύνη των υιοθεσιών των αδέσποτων του Δήμου Αργυρούπολης η διαδικασία είχε ως εξής , αφού επιλέγαμε τον κατάλληλο ανά περίπτωση ζώου ιδιοκτήτη λαμβάνοντας υπ’ όψιν ράτσα και ιδιοσυγκρασία του σκύλου, τοποθετούσαμε μικροτσιπ στο ζώο με τα στοιχεία του νέου ιδιοκτήτη ο οποίος υπέγραφε μια υπεύθυνη δήλωση και πράξη υιοθεσίας για να περιέλθει το ζώο στην ιδιοκτησία του. Επίσης συμφωνούσε ότι θα βρίσκεται σε τακτική επαφή με το Σύλλογο μας και θα δέχεται περιστασιακά ελέγχους για την ευζωία του σκύλου που υιοθέτησε.


Η νέα μέθοδος είναι πολύ πιο απλή και πρακτική. Έτσι ένα ζώο που στειρώθηκε, υπεβλήθη σε θεραπεία για ερλειχίωση και θεραπεία με ψυχοφάρμακα τα οποία δήθεν θα βελτίωναν την κάπως επιθετική του φύση δόθηκε με παρέμβαση του ίδιου του Δημάρχου σε υπάλληλο του Δήμου χωρίς να ενημερωθεί για την ιδιοσυγκρασία του ζώου και χωρίς κανένα έγγραφο υιοθεσίας. Ο σκύλος δάγκωσε τον εν λόγω υπάλληλο ο οποίος τρομοκρατημένος τον επέστρεψε στην κα Σαββίδου Μαρία η οποία εμφανίζεται ως υπεύθυνη περισυλλογής ( από ποιόν ορίστηκε και με ποιά απόφαση ; )  .


Έκτοτε αγνοείται η τύχη αυτού του ζώου όπως και πολλών άλλων, καθώς η κα Φουσκίδου αρνείται να μας πει που τα φιλοξενεί και ποιό είναι το μέλλον τους.


Συγχαρητήρια !  




                              ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.


Για όλους έσας που πληροφορηθήκατε για το “εμπόριο”  που διεξάγει ο Φιλοζωικός και Οικολογικός Σύλλογος Αργυρούπολης ο Υμηττός  και πιθανόν ζηλεύεται για το εύκολο κέρδος που αποκομίζουμε εις βάρος των ζώων δίνουμε την εξής συνταγή.


Βρίσκεται ένα εξαθλιωμένο ζώο το οποίο πηγαίνετε για εξετάσεις στον κτηνίατρο.


Εξετάσεις  περίπου 80 €.


Αν υποφέρει από Καλαζάρ η θερεαπεία με ενέσεις στοιχίζει το λιγότερο 156 €.


Zylapour  χάπια για 6 μήνες 60 €.


Αν έχει και ερλειχίωση η θεραπεία στοιχίζει 100 €.


Το ζώο μένει μαζί μας κατά μέσο όρο 6 μήνες μέχρι να δωθεί για υιοθεσία.


Έξοδα διατροφής περίπου 300 €.


Αν χρειαστεί και καμιά επεμβασούλα για αποκατάσταση καταγματων άλλα 200 – 500 €.


Και αφού το προιόν είναι έτοιμο σημαίνεται με μικροτσίπ 40 € και διαβατήριο 10 € και έρχεται η ώρα της πώλησης.


Σταθήτε όμως έχουμε και έξοδα μεταφοράς.


Αν δεν έχεις κουτί μεταφοράς ( γιατί πως θα μπει στο αεροπλάνο ; ) αγοράζεις ένα προς 150 – 200 €. Ναύλος μεταφοράς 15 € ανά κιλό σκύλου και κλουβιού. Αν υποθέσουμε ότι ζυγίζει 20 κιλά 20 * 15 = 300 €.


Συνόλικα έξοδα για την προετοιμασία του εμπορευματος περίπου 1390 €.


¨Εσοδα από την πώληση 150  - 200 € . Άντε σε καλή μεριά !  ( Το ποσό των 150 – 200 € είναι το ποσό που δίνουν κάποιες ομόσπονδες φιλοζωικές οργανώσεις του εξωτερικου σαν μικρό αντάλλαγμα για την φιλοξενία που προσφέραμε στο ζώο και τα έξοδα διατροφής τους πριν υιοθετηθεί από κάποιο μέλος τους. Το 80% των ζώων υιοθετήθηκε στη Ελλάδα.)   


Αν φυσικά δεν είσαστε τυχεροι  να ανήκετε σε κάποιο Δήμο που έχει πρόγραμμα στειρώσεων και εμβολιασμών προσθέτε και αυτά στα εξοδά σας. Στείρωση περίπου 150 € και εμβόλια άλλα 50 €.





                        “ΝΕΟ”  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΙΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ.


Η κα Φουσκίδου με χαρά ανακοινώνει σε γνωστούς και μη ότι η εισήγησή της ψηφίστηκε από τη ολομέλεια του Δ. Σ.  Δε νομίζουμε όμως ότι αποτελεί θρίαμβο το γεγονός αυτό.


Η εισήγησή της ήταν μια περίληψη του Νόμου 3170 ο οποίος έχει ηδη ψηφιστεί εδώ και πολλά χρόνια απο την Ελληνική Βουλή.


Το κονδύλι για το πρόγραμμα στειρώσεων ισχύει εδώ και 7 χρόνια και το ποσό που προβλέπεται για την φιλοξενία τους σε πανσιόν ψηφίστηκε πέρσυ για πρώτη φορα.


Η μόνη καθαρά δική της έμπνευση είναι η πρόταση για έλεγχο του πληθυσμού ανά περιοχή με απόφαση του Δ.Σ. Μήπως ξανάνοιξε το Άουσβιτς και δε το μάθαμε ;



























 













































2007-06-21 10:29:54 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1