«Κανείς δεν μπορεί να πει ποιος το κάνει, αλλά πρόκειται για εγκληματική συμπεριφορά που αφανίζει την άγρια ζωή», είπε στο «Εθνος» ο συνεργάτης της «Καλλιστώ», Γιώργος Ηλιόπουλος.
Κάτοικοι από τη Λάβδα ειδοποίησαν τα μέλη της οργάνωσης ότι πέντε λύκοι κείτονται νεκροί δίπλα σε ένα άλογο, επίσης νεκρό. Οταν ο κ. Ηλιόπουλος και οι συνεργάτες του έφτασαν στο σημείο, βρήκαν μόνο τον έναν, καθώς οι υπόλοιποι είχαν παρασυρθεί από μηχανήματα διάνοιξης δρόμου.
Φυτοφάρμακο σε κρέας
Ο λύκος δηλητηριάστηκε από κομμάτι κρέατος, το οποίο είχε ποτιστεί με ισχυρή δόση τοξικού φυτοφαρμάκου και είναι ο έβδομος που βρίσκεται νεκρός στην ίδια περιοχή και με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Ο λύκος δηλητηριάστηκε από κομμάτι κρέατος, το οποίο είχε ποτιστεί με ισχυρή δόση τοξικού φυτοφαρμάκου και είναι ο έβδομος που βρίσκεται νεκρός στην ίδια περιοχή και με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
«Ασυνείδητοι ρίχνουν φόλες σε ερημικές περιοχές και προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημιά στο οικοσύστημα», μας είπε ο κ. Ηλιόπουλος και εξήγησε: «Το φαινόμενο είναι εκτεταμένο σε όλη τη χώρα, αλλά πολύ περισσότερο στα Γρεβενά, όπου διαβιούν πέντε αγέλες λύκων με συνολικά 25-30 άτομα.
Επιπλέον τα δηλητηριασμένα δολώματα σκοτώνουν κυνηγετικά σκυλιά και ποιμενικούς που βγάζουν οι κυνηγοί για εκπαίδευση και τρώνε τις φόλες. Ετσι εξηγείται, επίσης, και ο αφανισμός αρπακτικών πτηνών, όπως τα όρνεα και οι γύπες, που πλέον είναι δυσεύρετα σε κάποιες περιοχές».


