ANIMAL NEWS
Shmadika zwofilika nea
ΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΑ ΤΣΙΡΚΟ?ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΤΕ...
photo
Με αφορμή το νέο τσίρκο που ήρθε στο Μοσχάτο και διαφημίζει τα πολλά άγρια ζώα που έχει...σκεφτείτε...



  • Άγρια ζώα ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΟΝΤΑΙ με βάναυσο τρόπο και μέσω παράνομου εμπορίου φτάνουν στα τσίρκο.

  • ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ,ΤΑ ΔΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΤΑΙΖΟΥΝ για να είναι αδύναμα και να ''μάθουν'' να κάνουν τα ''χαριτωμένα'' νούμερα τους.

  • ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ και δεν έχουν κτηνιατρική περίθαλψη.

Κι εμείς θα πάμε τα παιδιά μας να διασκεδάσουν γνωρίζοντας αυτά?Εκτός από ανήθικη,η κακομεταχείριση των ζώων είναι και παράνομη:


Αρθρο 2 Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για το καλό των ζώων. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδα, προσοχή και προστασία από τον άνθρωπο. Αρθρο 3 Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική, πρέπει να γίνεται στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμία πρόκληση αγωνίας του ζώου. Αρθρο 4 Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο - γη, θάλασσα, αέρα - και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου, ακόμη και αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς, είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη των δικαιωμάτων αυτού


Η ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ!ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ!














































2006-12-27 00:45:51 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1