ANIMAL NEWS
Shmadika zwofilika nea
Ιερά Οδός, κέντρο της Αθήνας, όρια με Αιγάλεω
photo

Όπως κάθε χρόνο έτσι και πριν 20 ημέρες, γεννήθηκαν 8 κουτάβια σε εργοστάσιο. Μέχρι πριν λίγες ημέρες, αν τα έβλεπε κάποιος ζωόφιλος, θα πίστευε πως η ζωή τους θα έχει άμεσο τέλος, καθώς ο ιδιοκτήτης του εργοστασίου αδιαφορεί για την τύχη τους και απαξιωτικά μας ενημέρωσε πως όλα τα χρόνια τα κουτάβια της σκυλίτσας αυτής που ζευγαρώνει με τον σκύλο του, έχουν μοιραίο τέλος, τα πατούν οι νταλίκες.


Μας ζήτησε να πάρουμε τα κουτάβια από εκεί άμεσα, γιατί σε λίγες ημέρες θα τα πετάξει στο βουνό. Ο μπαμπάς είναι ροτβάιλερ και η μαμά… αυτή η γλυκήτατη σκυλίτσα που βλέπετε.

Αν θέλετε να φιλοξενήσετε ένα κουτάβι για λίγες ημέρες, σας παρακαλούμε καλέστε στο 6975 826117.

2007-03-03 12:16:01 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1