ANIMAL NEWS
Shmadika zwofilika nea
Επιστολή ΠΟΦΥΖΩ στην Κυβέρνηση
 




Προς: 


Α) Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας


Προεδρικό Μέγαρο 

Βασιλέως Γεωργίου Β΄2 

10028 Αθήνα
 


Β) Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων


Βασ. Σοφίας 11  

10671 Αθήνα
 


Γ) Πρωθυπουργό της Ελλάδας


Μέγαρο Μάξιμο


Ηρώδου Αττικού 19


10674 Αθήνα 


Koιν/ση: Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 

 


Αθήνα, 26 Αυγούστου 2008 

 


Θέμα: Αποφάσεις και Ενέργειες του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για το Κυνήγι, τα Αδέσποτα και την Κτηνοτροφία 

 


Aξιότιμοι κύριοι Πρόεδροι & κύριε Πρωθυπουργέ, 

 


Δια της παρούσης, ο Σύλλογός μας «Πολίτες για τα Δικαιώματα της Φύσης και της Ζωής» εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία και αγανάκτησή του προς τις αποφάσεις του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κιλτίδη, όσον αφορά το κυνήγι, τα αδέσποτα και την κτηνοτροφία. 


Συγκεκριμένα: 


Πρώτον: Η ανακήρυξη των κυνηγών σε «οικολόγους-περιβαλλοντολόγους» προκειμένου να καταστούν δικαιούχοι «πράσινων» κοινοτικών ενισχύσεων με το πρόσχημα ότι «συνεισφέρουν τα μέγιστα και με δικά τους μάλιστα έξοδα σε διάφορες δράσεις προστασίας της άγριας ζωής», αποτελεί προσβολή και ασέβεια προς την οικολογική μας συνείδηση και υποβιβάζει τη νοημοσύνη μας, αφού εξισώνει την οικολογία με τη στυγνή δολοφονία της πανίδας και για λόγους διασκέδασης και ψυχαγωγίας! Θεωρούμε ότι το κυνήγι, και κάθε απόφαση ενθάρρυνσης και στήριξής του, προσβάλλει το ήθος μας, την παιδεία μας και τον πολιτισμό μας, ενώ καταπατά παράφορα τα δικαιώματα των ζώων. Επίσης, αποτελεί σκάνδαλο το γεγονός να μπορούν να λαμβάνουν οι εκ φύσεως αντι-οικολογικές κυνηγετικές οργανώσεις «πράσινα» κονδύλια μόνο με μια απλή τροποποίηση του καταστατικού τους, όταν άλλες που είναι εκ φύσεως οικολογικές και που δημιουργήθηκαν με την πρωτοβουλία κάποιων εθελοντικών φορέων, αγωνίζονται με τους πενιχρούς πόρους που διαθέτουν, να ζωντανέψουν και να διατηρήσουν στη ζωή το μόνο ανθρωπιστικό, οικολογικό ή φιλοζωικό έργο που γίνεται σ’αυτή τη χώρα (βλ. Συνημμένο 1).  


Δεύτερον: Το έγγραφο που εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης (24/06/08 με αρ. πρωτ. 258864) παρερμηνεύει το Νόμο 3170/2003, τις σχετικές Υπουργικές  

 

 


αποφάσεις και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα ζώα συντροφιάς, εφόσον χαρακτηρίζει ως παράνομους όλους τους ευσυνείδητους και ευαίσθητους πολίτες που έχουν περισυλλέξει από το δρόμο περισσότερα από δύο απροστάτευτα, άρρωστα και τραυματισμένα αδέσποτα. Επιπλέον, θέτει περιορισμούς και στις μετακινήσεις των ζώων στο εξωτερικό και στην ευκαιρία τους να τύχουν καλύτερης μοίρας από εκείνη που τους επιφυλάσσεται στην Ελλάδα, αφού ορίζει ότι «εάν Έλληνας ταξιδεύει προς το εξωτερικό θα πρέπει να υπογράφει υπεύθυνη δήλωση ότι θα επιστρέψει με τα ζώα του» (βλ. Συνημμένο 2).  


Τρίτον: Η υποστήριξη της εντατικής κτηνοτροφίας από τον κ. Κιλτίδη είναι αντι-οικολογική στο έπακρο, εφόσον, α) σύμφωνα με έκθεση του Ο.Η.Ε., η κτηνοτροφία προκαλεί μεγαλύτερη έκλυση αερίων θερμοκηπίου από ότι οι μεταφορές, β) οι εκτάσεις που χρησιμοποιούνται για την εκτροφή ζώων, καθιστούν την κτηνοτροφία ως έναν από τους μεγαλύτερους παράγοντες για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ειδικότερα στη χώρα μας, η υπερβολική βόσκηση είναι καταστροφική για έναν παραπάνω λόγο, αφού παρεμποδίζει τη φυσική αναγέννηση των αμέτρητων δασικών εκτάσεων που καίγονται ανεξέλεγκτα κάθε χρόνο, και γ) Τα εκτρεφόμενα ζώα καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες νερού. Χρειάζονται 22.000 λίτρα νερού για να παραχθεί ένα κιλό κρέας σε σύγκριση με τα 200 λίτρα νερού που απαιτούνται για να παραχθεί ένα κιλό σιτάρι. Επίσης, τεράστιες είναι οι ποσότητες του χρησιμοποιημένου ύδατος από τις κτηνοτροφικές μονάδες για τον καθαρισμό τους από τα περιττώματα των ζώων, τη στιγμή που η χώρα μας αντιμετωπίζει έντονα και το φαινόμενο της ανυδρίας, ενώ μολύνεται και ο υδροφόρος ορίζοντας (βλ. Συνημμένο 3). 


Θα θέλαμε να γνωρίζουμε κατά πόσο οι παραπάνω αποφάσεις του κ. Κιλτίδη εκφράζουν τη συνολική στάση και πολιτική της κυβέρνησης απέναντι στα τεράστια οικολογικά θέματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, αλλά και στο μεγάλο ζήτημα που λέγεται φιλοζωία, και σε ποιο βαθμό.  


Εμείς, στις παραπάνω αποφάσεις που παίρνονται αλλά και σε εκείνες που δεν παίρνονται, δε διακρίνουμε κανένα οικολογικό όραμα και κανένα μέτρο ενάντια στην ασυδοσία και αυθαιρεσία μας προς ζωντανά πλάσματα που το μόνο τους λάθος ήταν να γεννηθούν στον ίδιο πλανήτη με μας. Ποτέ άλλοτε στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν υπήρχε τόσος παραλογισμός εις βάρος της πανίδας και της χλωρίδας, όσο στις μέρες μας που εξοντώνουμε, εν ονόματι του κέρδους, της ψυχαγωγίας, της ματαιοδοξίας αλλά και της ηλιθιότητάς μας, οτιδήποτε πετάει, κολυμπάει, σέρνεται ή περπατάει, και δεν είναι άνθρωπος, ενώ καταστρέφουμε σωρηδόν βιότοπους.  


Όμως, το πως φερόμαστε και συμπεριφερόμαστε προς αισθανόμενα όντα τα οποία εξαναγκάστηκαν να εμπλακούν σε μια μάχη άνιση και άδικη, αντανακλά το μυαλό, την καρδιά και την ψυχή μιας χώρας και των πολιτών της. Και αυτή η «αντανάκλαση» που βλέπουμε δεν ταιριάζει καθόλου με μια σύγχρονη και δημοκρατική χώρα, πολύ περισσότερο δε με την πρώτη δημοκρατική χώρα στον κόσμο. 


Κύριοι Πρόεδροι και κύριε Πρωθυπουργέ,  


Σήμερα που η πανίδα συρρικνώνεται και οι βιότοποι εξαφανίζονται μέρα με την ημέρα, με υπαιτιότητα και ευθύνη των καταστροφικών δραστηριοτήτων του ανθρώπου, μία και μόνο μία θα έπρεπε να είναι η προτεραιότητά μας: να αλλάξουμε άρδην τη στάση ζωής μας και να επαναπροσδιορίσουμε το ρόλο μας σ’αυτή.  

 

 


Aπό κυρίαρχος, διώκτης και άρπαγας, ο άνθρωπος πρέπει να δει τον εαυτό του ως ισότιμο, συνοδοιπόρο και προστάτη όλης της πανίδας και της χλωρίδας γιατί αυτά και μόνο αυτά αποτελούν τον πραγματικό επίγειο πλούτο αλλά και τη μόνη σταθερή αξία. Εμείς, τα άτομα, οι πράξεις μας, οι αποφάσεις μας, οι τίτλοι μας και τα αξιώματά μας, είναι απλώς προσωρινά και εφήμερα. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε όλοι μας, εάν δεν θέλουμε να αφήσουμε περισσότερο κακό από το αναγκαίο πίσω μας. 


Παράλληλα, απαιτούμε τα θέματα που αφορούν την πανίδα και τη χλωρίδα της χώρας να αποσυρθούν από τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και να υπαχθούν στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ενώ μέχρι να γίνει αυτό, ο εν λόγω Υφυπουργός θα πρέπει να αναθεωρήσει άμεσα τις αντι-οικολογικές και αντι-φιλοζωικές αποφάσεις του.  

 


Για τον ΠΟ.ΦΥ.ΖΩ


Μάριζα Χριστοδούλου 

 

 


Επισυνάπτονται:  


1) Συνημμένο 1: Δελτίο Τύπου ΠΟΦΥΖΩ - Νέα Κυνηγετική Περίοδος: Ευλογώντας τα Όπλα


2) Συνημμένο 2: Επιστολή Φιλοζωικού Συλλόγου Χανίων προς Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων


3) Συνημμένο 3: Επιστολή ΠΟΦΥΖΩ προς Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων με θέμα: Κτηνοτροφία & Περιβάλλον


4) Φυλλάδιο ΠΟΦΥΖΩ 

 

 


2008-08-26 16:42:29 GMT
Comments (1 total)
Author:Anonymous
Από Αnimalspress

(http://animalspress.blogspot.com/2009/06/blog-post_13.html)

Όλη η αλήθεια για τη λαθραία και άθλια μεταφορά σκύλων στην Αγκόνα από την Πάτρα.


Σύμφωνα με τις Ιταλικές Αρχές :

τα σκυλιά ήταν ασφυκτικά στοιβαγμένα στις κλούβες του βαν , χωρίς αέρα, τροφή και νερό ...;

Αποφασίσαμε να ρίξουμε περισσότερο φως στην προχθεσινή τραγική υπόθεση με τη λαθραία μεταφορά σκύλων , από την Πάτρα στην Αγκόνα, με προορισμό τη Γερμανία, λόγω της δημοσιογραφικής μας ιδιότητας.

Δεν έχουμε καμία σχέση με οποιοδήποτε φιλοζωικό σωματείο. Το ξεκαθαρίζουμε:

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΟΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Αναρτήσαμε , ως οφείλαμε, και την ανακοίνωση του σωματείου Stray.gr, το οποίο ανέλαβε την ευθύνη της μεταφοράς των ζώων για τη Γερμανία.

Κατηγορηθήκαμε, ωστόσο, για υπερβολές και ανακρίβειες, γι αυτό και αναρτούμε κι άλλα ιταλικά δημοσιεύματα για το τραγικό συμβάν, εκτός της εφημερίδας Il Messagero.

Θα λέγαμε, πάντως, ότι τα εν λόγω δημοσιεύματα δεν συνάδουν και τόσο με τους ισχυρισμούς του σωματείου Stray.gr. Τι λένε τα ιταλικά δημοσιεύματα :

«Τριαντατέσσερα σκυλιά μεταφερόντουσαν κρυφά σε πλοίο από την Ελλάδα προς τη Γερμανία, στις 10 Ιουνίου, 8 εκ των οποίων βρέθηκαν νεκρά από ασφυξία στην Αγκόνα.

Το πλοίο ξεκίνησε από την Πάτρα και στο λιμάνι της Αγκόνα κάποιος αστυνομικός αντιλήφθηκε κάτι (άκουσε προφανώς τα ζώα) και ειδοποίησε το λιμεναρχείο της Αγκόνα, όπου και ανακαλύφθηκε το βαν με τα σκυλιά ηλικίας 1 έως 2 ετών.

Τα 8 ήταν ήδη νεκρά από ασφυξία , ενώ κρίνονται τελείως απαράδεκτες οι συνθήκες και τα μέσα μεταφοράς τους. Τα σκυλιά ήταν στοιβαγμένα σε μια κλούβα, το ένα σχεδόν πάνω στο άλλο, χωρίς κατάλληλο εξαερισμό, χωρίς τη δυνατότητα λήψης τροφής ή νερού.

Τη διάσωση τους από αυτή την άθλια κατάσταση ανέλαβαν Ιταλοί κτηνίατροι και στη συνέχεια την περίθαλψη τους η Κτηνιατρική Υπηρεσία της Αγκόνα, όπου προσπαθούν να τα συνεφέρουν. Τρία από τα σκυλιά δεν είχαν χαρτιά, ενώ ένα διαβατήριο δεν αντιστοιχούσε σε συγκεκριμένο σκυλί.

Οδηγός ήταν ένας Γερμανός και συνοδηγός μια Ελληνίδα , οι οποίοι δεν δήλωσαν καν τη μεταφορά ζώων στο πλοίο, δεν είχαν τις απαραίτητες άδειες. Οι Ιταλικές Αρχές διεξάγουν έρευνες για την παράνομη μεταφορά ...;»

Ας αναλογιστεί κάθε σώφρων άνθρωπος ότι, τυχαία ανακαλύφθηκε το «πακέτο των ζώων» στο πλοίο και μάλιστα σε άθλια κατάσταση και ας σκεφθεί πόσα σκυλιά ενδεχομένως μεταφέρονται λαθραία συνεχώς και πόσα εξ αυτών τελικά επιβιώνουν για να πάνε σε ...; «διεθνείς παραδείσους», αφού έχουν βιώσει προηγουμένως την «κόλαση» από τους σύγχρονους «μπόγιες» που αναλαμβάνουν τη διακίνηση τους στο εξωτερικό ...;.

Ας αναρωτηθεί κάθε σώφρων άνθρωπος και όχι αφελής , γιατί άραγε βγαίνουν έντονα κάποια δημοσιεύματα μεμονωμένων ακραίων περιστατικών κακοποιήσεων ζώων στη χώρα μας , σε εποχές που εντοπίζονται παράνομα φορτία ζώων για το εξωτερικό και ειδικά σε αυτή τη περίοδο που πιέζεται ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, όχι να εφαρμόσει τη Νομοθεσία, αλλά να την αλλάξει ; ...; Ας αναλογιστεί , τέλος, κάθε σώφρων άνθρωπος ότι, για να αναγκαστεί να βγάλει εγκύκλιο αστυνόμευσης και ελέγχου εξόδων της χώρας το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης , πριν λίγους μήνες, φαντασθείτε τι γίνεται με το παράνομο λαθρεμπόριο κατοικίδιων ...;
--Knigt
<http://animalspress.blogspot.com/2009/06/blog-post_13.html>
2009-06-18 08:10:40 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1