
Cd`en me i dag skal snakka om er, tatatatat......., trompetfanfare, soundtracket til filmen "Nothing Hill". Cd`en kom ut omtrent samtideg som filmen kom på kino, skulle vel berre mangle. Året er forrsten 1998, håpar det er rett. Skulle det vere feil, er det bare å sende mail til, "O_store_filmanmelder@perstålesfilmanmeldelser.com", håpar ingen trur at det er den rette adressen, men tilbake til cd`en. Som eg sa i anmeldelsen til filmen, var filmen ein suppefilm, og mykje av musikken er suppemusikk, mesteparten, men den har og sine lyspunkt, ikkje minst sangen "She". For deg som liker slik musikk ein god cd. Det er med mange kjende artister, f.eks. Pulp, Shanya Twain og ååååå, ke dei hette nå igjen, jaja. ein grei cd.