"Conan Barbaren", var den første filmen for Arnold Schwartsneger og derfor det store gjennombruddet. Filmen kom ut midt på 80-talet, og det er ein god film, ikkje veldig god, men god. Det som skjer er at ein gjeng med krigera kjem å drep familien til Conan, og dei tek han med seg. Han arbeider for desse krigerane til han vert voksen, då bestemmer han seg for å røyme, og så ta hemn. Alle som har sett "Veiviseren", den norske filmen veit du, kjenner sikkert litt igjen handlinga i starten, der familien til helten døyr. Då eg såg filmen var den spesielt morsom p.g.a. omstendighetane rundt, men ein god film jamt over.

Hosted by www.Geocities.ws

1