| VAGABUNDOS |
| Home > Archief avonturen > Torres del Paine (2) 20 januari 2003 De weg naar Pehoe Zie jij het pad? Nee, ik ga nu plassen. Geef mij dan eerst wat water. Jij hebt het water. Laat me eerst plassen, ik sta op knappen. Moet je mijn broek zien. Zwart. Van die verbrande bomen. Verdomme. Ik zie alleen maar rotsblokken, dikke bossen. Er moeten hier toch meer mensen lopen. Ik hoor je niet. Ik zei toch direct al dat dit wel een erg ielig pad was. Ja, een uur geleden. En wat nu dan, zie jij de weg terug? Nee, misschien moeten we naar boven klimmen. Of omlaag. We moeten terug. Maar ook dat pad zie ik niet meer. Shit. En juist op de dag dat we het langst moeten lopen, verdwalen we. Waar loop je naar toe? Wat denk je? Terug, gewoon terug. Zie je een pad dan? Nog niet. Ik wel. OK, we lopen terug naar de refugio en beginnen helemaal opnieuw. OK Acht uur later kwamern we aan in refugio Pehoe aan het gelijknamige meer, na een prachtige tocht langs Las Cuernas en Vallei France. Uitgeput. Maar eindelijk was de zon gaan schijnen. |
![]() |