| VAGABUNDOS |
| Home > Archief avonturen > El Chalten -> El Calafate 28 januari 2003 Busje De bus is halfvol wanneer deze Rancho Grande verlaat. Vreemd. Alle hospedajes en hotels zitten vol. Dus de bus hoort ook vol. Er is geen andere verbinding dan met de bus, 5 uur over grint naar El Calafate. Tweehonderd meter verder stap het antwoord in. Een groep, uit Holland. ' Als we hier maar met zijn allen in kunnen. Dat denk ik niet. Nee, hier kunnen we niet met zijn allen in. Arjan, jij bent de gids, kan dat wel denk je? Ik ga niet achterin. Dan word ik ziek. Ik kom naast jou zitten. Dat is wel goed, denk ik. Normaal zit daar Marietje, maar die vindt het vast niet erg nu ze weet dat je last hebt van wagenziekte. Helemaal voorin zijn nog plaatsen vrij. Wil je daar zitten Henk? Neeuh. Neeeuh. Ik zit. Het is goed zo. Nou, we gaan. Lekkere weg he?. Dezelfde als op de heenweg. Het is alleen zo warm hier achterin. Senor, chauffeur, mucho calor. Hij zegt dat je het luik moet opengooien. Arjan, help jij de dames even anders ligt er straks meer dan een luik op de weg. Yoooooh. Gelukt. Nou, lekker. Mag ik mijn jas even?' |
![]() |