Ook NWS2 turnsters van ETV Olympia poulewinnaar turncompetitie!! Op de laatste dag van de turncompetitie Brabant Oost, heeft het NWS2 team van ETV Olympia het kampioenschap in de poule behaald. Het team bestaande uit Marianne Hezemans, Kiki Spiekerman, Senne Jacobs, Renske Vos, Bianca den Dekker, Melissa Weiss, Lotte Jacobs en Anne Hendrix, versloeg tijdens deze laatste wedstrijd op overtuigende wijze het team van HT'35 uit Helmond. Eerder wisten de turnsters al winst te behalen in wedstrijden tegen Turnlust uit Budel, V&K uit Uden en De Meere uit Boxmeer. Twee weken geleden wisten ook twee andere teams van ETV Olympia al beslag te leggen op de poulekampioenstitel. Alle drie de teams komen op 19 juni a.s. uit tegen de winnaars van de andere poules. In een spannende competitiefinale zullen zij vanaf 13.00 uur in Sporthal de Belleman in Valkenswaard gaan strijden om de eindoverwinning in de competitie van dit jaar. |