| Een Super clubteamsweekend voor ETV Olympia In de Martini sporthal in Vught, werden op 12 en 13 juni de regionale clubteamwedstrijden turnen georganiseerd. Op zaterdag kwamen er drie teams voor ETV Olympia uit in de wedstrijd. Alledrie de teams turnden een super wedstrijd. Zowel het instap/pupillenteam (Linn Pessers, No�lle Berkers, Pascalle Vereijken, Mayoon Heeren en Joyce Spiekerman) als het jeugd/juniorenteam (Iris Kurcaba, Zoey Heeren, Wendy Restiau, Lineke van Rijsingen en Jessica den Dekker) wisten op LOS niveau een beker in de wacht te slepen voor een grandioze 2e plaats. Naast deze twee tweede plaatsen ontving op zaterdag ook het NWS1 team (Lieke Huschbos, Renske Vos, Lotte Voorhoeve en Ilze Snijders) een beker voor de door hen behaalde 4e plaats. Op zondag kwamen de twee NWS2 teams en het LOS junior/senioren team nog uit in de wedstrijd De NWS2 turnsters begonnen met goede moed aan de wedstrijd maar kregen te maken met een jurering waar we nog steeds niet over uit zijn. Mede hierdoor zakte de moed bij enkele toch een beetje weg en waren de prestaties minder dan normaal. Hierdoor wist geen van beide teams zich tot een bekerplaats te turnen. Team 1 eindigde op de 7e plaats (Lotte Jacobs, Melissa Weiss, Eva Roijmans en Anne Hendriks), team twee kwam tot de 9e plaats (Marianne Hezemans, Kiki Spiekerman, Senne Jacobs en Bianca den Dekker). Ook het junior/senioren team LOS wist zich niet in de prijzen te turnen. Vooraf wat dat ook niet als haalbaar geacht, zeker toen een van de vier turnsters (Pauline v.Leusden) uitviel was dit absoluut niet meer re�el. Dit betekende ook dat Marjolein Severijnen, Astrid Heijnen en Guusje Dekkers op geen enkel toestel mochten falen want al hun punten telden mee. De dames mogen toch terugkijken op een geslaagde wedstrijd.. voor uitslagen klik hier en voor foto's klik hier NWS LOS |