ESCRIURE A CAMPANET
Miquel Oliver


D
E FESTA!!

Ariadna Morell

Dissabte me vaig dutxar molt prest perquè tenia ganes d’anar a la festa. Quan vaig arribar a la plaça, em vaig trobar amb els meus amics i vàrem anar a comprar “chuches”. Jo em vaig comprar: “chuches”, tires, “maiz”... na Catalina: caramels, xupaxups, xiclets... na Natàlia: una piruleta, gominolas... na Joana Maria no es va voler comprar res.

Al cap d’una estona van venir na Maria, na Lena, en Manuel, en Gabriel, en Pere Miquel i en Joan Horrach. Na Maria anava amb falda i amb camiseta de retranques, na Lena amb un vestit, en Manuel amb vaquers i una camisa, en Gabriel amb vaquers i una camiseta de màniga curta, en Pere Miquel amb calçons pesquers i camiseta de retranques i en Joan Horrach vaquers i camisa.

Vàrem anar a tirar coets als nins més petits que nosaltres. Una hora desprès vàrem anar a tocar bauleta per la plaça Major. Després vàrem anar a comprar qualque cosa.

Al cap de mitja hora va començar a tocar la música rock i nosaltres vàrem anar a ballar, després d’un quart vàrem anar a una tenderete d’arracades, de collars... Jo em vaig comprar un collar, na Catalina unes arracades molt boniques, na Natàlia unes arracades fetes a ma, na Maria un collar i una polsera i na Lena unes arracades.

Després vàrem anar a jugar i a les 5 del vespre ens vàrem anar a ca nostra.

 
Hosted by www.Geocities.ws

1