Funcionament intern

En l'apartat anterior em vist les diferents figures i funcions que podem trobar a la Demarcació de Tarragona. A continuació es farà referència al funcionament intern i a la coordinació entre aquests Equips.

L'Equip de Demarcació es reuneix un cop per setmana com a mínim i a part d'aquestes reunions el comissari i la comissària tenen una reunió cada quinze dies a l'igual que el i la responsable pedagògic/a.

Els membres d'aquest Equip també tenen una reunió mensual anomenada TA.CA. ( Taula de Caps) amb els Caps d'Agrupamet, per coordinar les actuacions dels Agrupaments, per fer-se el seguimet i per prendre les decisions pertinents a nivell de Demarcació.

L'equip de branques també tenen la seva Taula, es reuneixen un cop al mes com a mínim i posen en comú com van les diferents branques de tots els Agrupaments. En aquesta Taula també hi intervenen un dels Comissaris i un dels Responsables Pedagògics, per a poder obtenir una visió més global de cada Agrupament. Els Adjunts de cada Branca es reuneix un cop per setmana per treballar la unitat que els pertoca.

Les Taules de Formació també es reuneixen un cop al mes i així posen en comú la feina que s'està realitzant i s'evita el solapament de continguts en les formacions i es treballen les estratègies per poder afrontar les formacions amb èxit. En aquestes taules de formació també hi són presents els Responsables Pedagògics, com a màxims responsables de la qualitat educativa que es dóna a la Demarcació. Cada equip de formació ( actualment quatre, dos per a Caps de primer any i dos més per a Caps de Segon any), es reuneixen un cop per setmana per preparar més específicament la formació que els pertoca.

L'Equip de Fe es reuneixen cada quinze dies per treballar el recolzament als Equips de la Demarcació i als Agrupaments en aquest punt.

Les Taules Ampliades es convoquen un cop per trimestre, en aquestes hi assisteixen tots els membres dels Equips de la Demarcació. En aquestes és on es posa en comú el treball dels diferents Equips i on es treballen els temes que pertoquen a la globalitat de la Demarcació.

Les Taules Reduïdes es convoquen dos cops per trimestre, són més funcionals que les Ampliades, ja que només s'hi troba un membre de cada Equip i s'utilitzen per posar corrent a tothom del que s'està fent a la Demarcació per part de tots els equips.

Hosted by www.Geocities.ws

1