Gefeliciteerd!
Je hebt zojuist YaBB SP1.1 gedownload, een van de meest populaire en modificeerbare bulletin boards.
Deze versie van YaBB is de laatste servicepack van dit board, wat geschreven is in Perl.
Je host moet dus minimaal eigen CGI-BIN scripts accepteren om dit board te kunnen draaien.
Het YaBB board is gemaakt om taalonafhankelijk te zijn en werkt dus met aparte taalbestanden.
Er is inmiddels in zo'n 26 talen een bestand te vinden, dus maak je geen zorgen.
In deze distributie hebben we voor jullie het nederlandse en engelse taalbestand gezet, als ook een
nederlandse en engelse help folder.
De settings.pl is inmiddels zodanig ingesteld dat het board na uploaden en het goedzetten van de lees/
schrijfrechten op de host in het nederlands zal werken.

Installatie staat uitvoerig beschreven in de readme (engels) en voor nederlandstalig support kan je 
altijd terecht op www.yabb.nl, registratie is gratis en je krijgt altijd antwoord op al je vragen.

Veel plezier met je nieuwe YaBB board,

Namens het yabb.nl team,

Spikecity

PS
De beschreven bugs op yabb.nl zijn in deze release reeds gecorrigeerd.

