|
" ELS NOSTRES COMPANYS DE CURSA"
Entrevista a Isidro Moreno Jaen
"El protagonista és el camí"
En aquesta entrevista a Isidro no podem mostrar el seu curriculum en el món de les curses de muntanya. Per a d'ell "la classificació i les marques són secundàries". "Si es tan important la marca nosaltres seriem els protagonistes, però realment el protagonista és el camí, la riquesa natural és el camí, la muntanya"
"Penyagolosa : gestionar-la"
"Cadacú al seu nivell ha d'administrar i gestionar tota la cursa, en el moment que deixes una part sense administrar pots fallar"
"Satisfacció d'arribar"
"El camí a Penyagolosa només dóna una satisfacció: arribar", "El temps i la classificació no és l'objectiu, encara que alguns a la fi recordem més la marca que la satisfacció d'arribar"
"Si vol participar en Penyagolosa no pots 'disputar' cap cursa anteriorment."
"LA MUNTANYA ÉS LA MUNTANYA"
"La muntanya és la muntanya, i no hem d'anar a patir, hem d'anar a disfrutar-la". "Realment quàntes vegades hem acabat una cursa i hem dit a conseqüencia del patiment: No vull tornar a fer aquesta cursa!" (més d'un es sentirà identificat) Isidro ens convida a "No digues no vull tornar a fer aquesta cursa". Per aixó Isidro en ensenya aquest consell:
El consell
"Aprén a gaudir en les curses i en els entrenaments"
"Per si no queda clar: Què és disfrutar d'un entrenament?: Disfrutar d'un entrenament és no patir, mirar el paissatge, descobrir nous racons, noves sendes, canviar de recorregut, que el paissatge entre dins teu, " "Recorda, nosaltres som uns convidats de la muntanya"
"Me motiva la Copa d'Espanya"
"M'agrada participar en la Copa d'Espanya perquè hem dóna el que realment busque: racons nous i diferents, com he dit vull gaudir de les curses i per aixó necessite descobrir nous paissatges"
Seguidor d'aquesta secció d'entrevistes
"Al llegir l'entrevista de Jaume Balart he quedat bocabadat pensat en tots els paisatges que ha descrit, ens ha fet salivetes per descobrir el seu entorn natural", "farem una proposta al club per apropar-nos a Caldes de Montbui a la cursa del Farell o la del Pic del Vent "Gràcies Jaume Balart per la teua aportació!" Quan parlavem de Jaume Balart pensavem..."si vols vore'l puja a Pipa"
"L'etapa reina: Volta al terme de Fondeguilla"
"La cursa més completa sens dubte és la volta al terme de Fondeguilla, és l'etapa reina, la més completa, la cursa més tècnica del nostre calendari de muntanya" Reina per excel.lència
"L'autèntica cursa 'completa' de muntanya"
"Realment, la cursa més tècnica de muntanya"
"La cursa de la Pujada a Pipa és una cursa curta i es pot disputar, però no oblideu el consell, disfrutar la muntanya."
Gràcies Isidro per aquesta estoneta que hem dedicat a la muntanya, ens tornem a vore en la muntanya, com tu dius som uns convidats de la muntanya.
LA CURSA NO ÉS LA META, ÉS EL CAMÍ Josep Lluis Segarra i Font [email protected]
(Club d'Atletisme la Vall d'Uixó -. Club Castro d'Alfondeguilla)
|