Laatste nieuws
17-10-05: Vandaag ben ik geopereerd aan mijn knie. Ik moet nu een week met krukken lopen en vanaf 1 december mag ik opnieuw beginnen sporten. Alles komt dus toch nog goed :)
18-08-05: Het geluk blijft nog altijd weg... Ik heb last van mijn knie. Deze zit ook wat gezwollen en ik moet dus opletten dat er geen ontsteking opkomt. Dat wordt dus (weeral) een weekje rust, daarna hopelijk geen tegenslagen meer voor de rest van mijn seizoen (en liefst wielercarri�re)...
25-07-05 tot 05-08-05: Vakantiejob. Omdat ik de hele dag moest rechtstaan deden mijn benen pijn dus heb ik niet ten volle kunnen trainen.
04-06-05: Omvergereden tijdens training. Een auto kwam uit een zijstraat, had mij niet gezien (niet gekeken) en heeft mij omvergereden. gevolgen: twee wielen en stuurlint kapot. lichamelijke schade: lichte hersenschudding, lichte wiplash, schouder verkeerd in de kom, pijn aan knie en heup. Weeral geen geluk dus, maar het geluk komt nog wel!
25-03-05 tot 03-04-05: Op skivakantie geweest. Daardoor kon ik wel niet trainen en koersen, maar het was de moeite waard. Natuurlijk heb ik ook mijn conditie onderhouden door te skien. Het was nu al de derde keer dat ik ging skien en dus heb ik ook zwarte pistes gedaan. Ik heb nu een niveau 5. Je kan maximum 12 behalen, maar dat is dan topsport. En het beste niet vergeten: alle vrienden die een plaatsje hebben gekregen in mijn hart.
10-03-2005: Vandaag was ik aan het trainen toen een auto, die langs de kant stond geparkeerd, zijn deur opensloeg. blijkbaar had hij mij niet gezien (mijn licht lag nochtans aan) en ik heb hem niet meer kunnen ontwijken. Ik ben er met mijn pink tegengereden en ik kan je verzekeren dat het niet veel deugd deed (en doet)! Hij was op een haartje na niet gebroken (gelukkig had ik nog mn handschoenen aan) maar hij is wel gekneusd en nu zit er een spalk rond mijn pink en ringvinger. Dit wordt dus geen koers dit weekend...
05-02-2005: Ploegvoorstelling
23-12-2004: Rapport gekregen: goeie punten :D
10-12-2004 tot 20-12-2004: Examens, dus blokken...
04-12-2004: Naar 't kuipke in Gent geweest (met delsolteam). Fantastische nieuwe ervaring!! twas super amusant!! Mij gaan ze daar nog zien!
27-11-2004: Naar de souper van de wielertoeristen van Hulste geweest. 't Was amusant, maar wel verschrikkelijk jammer dat we niet naar de souper van delsolteam zijn geweest :(
30-10-2004: Naar het KSA-bal geweest met mijn beste vriendin. Kheb me megagoed geamuseerd.
Mineke is nog altijd niet terug. Waarschijnlijk krijg ik wel een nieuw katje.
26-10-2004: mijn kat (Mineke) zat dezemorgen weer niet op de vensterbank, ze is al verdwenen sinds zondag, dus waarschijnlijk is ze doodgereden of vergiftigd. Hopelijk is ze gewoon weggelopen en komt ze vanzelf terug. Een nieuwe kat (of eventueel een hond) krijg ik niet, dus zit ik hier nu moederziel alleenmet mijn 3 kiekens. De mug in mijn kamer tel ik niet mee als huisdier.
Home
Hosted by www.Geocities.ws

1