Tietoa tedeistä:


Nimitys teddy on lähtöisin yhdeltä valkoiselta kaverilta, joka asui Amerikassa. Tän tyypin nimi oli
Elvis Presley.
Elvis keksi, että neekerit soitti ihan vitun hyvää musaa mutta sitä piti kuunnella levyiltä,
koska neekerit oli niin rumia, ettei niitä kukaan kestäny katella.
Tää Elvis oli tyttöjen mielestä kaunis ja se osas laulaa hyvin, niin se keksi, että jos alkais
itse esittää tätä neekerimusaa.
Elviksestä tuli heti ihan älyttömän suosittu.
Jossain haastattelussa se meni sanomaan, että se tykkää teddykarhuista!
Tää oli paha virhe!
Tytöt alko lähettelemään Elvikselle noita teddynalleja. Ja se sai niitä ihan älyttömästi ja se melkein
hukkui niihin nalleihin.
Elviksen vittumaiset kaverit alko kiusaamaan sitä niitten pehmokarhujen takia ja alko
kutsumaan Elvistä TEDDYBOYKSI.
Elvistä vitutti toi haukkumanimi mutta siitä lähtien on kaikkia Elviksen näkösii tyyppejä kutsuttu tällä Teddyboy-nimellä.
Eikä se ole enää mikään haukkumanimi, vaan Teddyboyt on kovia jätkiä eikä mitään pehmonalleja!!

Moi! Mä oon Elvis!


Etusivulle...





1
Hosted by www.Geocities.ws

1