Nimitys teddy on lähtöisin yhdeltä valkoiselta
kaverilta, joka asui Amerikassa. Tän tyypin nimi oli
Elvis Presley.
Elvis keksi, että neekerit soitti ihan vitun
hyvää musaa mutta sitä piti kuunnella levyiltä,
koska neekerit oli niin rumia, ettei niitä
kukaan kestäny katella.
Tää Elvis oli tyttöjen mielestä
kaunis ja se osas laulaa hyvin, niin se keksi, että jos alkais
itse esittää tätä neekerimusaa.
Elviksestä tuli heti ihan älyttömän
suosittu.
Jossain haastattelussa se meni sanomaan, että
se tykkää teddykarhuista!
Tää oli paha virhe!
Tytöt alko lähettelemään Elvikselle
noita teddynalleja. Ja se sai niitä ihan älyttömästi
ja se melkein
hukkui niihin nalleihin.
Elviksen vittumaiset kaverit alko kiusaamaan sitä
niitten pehmokarhujen takia ja alko
kutsumaan Elvistä TEDDYBOYKSI.
Elvistä vitutti toi haukkumanimi mutta siitä
lähtien on kaikkia Elviksen näkösii tyyppejä kutsuttu
tällä Teddyboy-nimellä.
Eikä se ole enää mikään
haukkumanimi, vaan Teddyboyt on kovia jätkiä eikä mitään
pehmonalleja!!