Ferrada de Centelles-1
Realment aquest tram si que es pot considerar de difícil, es un tram que quasi tot son desploms, molt aeris i amb poques preses per agafar-te, fins hi tot les cabres ens miraven perplexes???
Es un tram que no et pots encantar massa ja que no hi ha masses llocs per poder descansar bé, sempre et tens que estar aguantant.
Tens d’estar fent sempre molta força de braços per anar avançant combinat amb pocs llocs on posar els peus i mentre mires on posar-los veus tota la gran caiguda que tens per sota teu.
Un cop has superat aquest tram la sensació que tens es molt similar a la de quant has creuat el pont però en ara molt més cansat ja que el esforç ha estat considerable.
Després d’un plàcid entrepà anem per l’últim tram, per arribar-hi s’ha de superar un tram de bona pujada
Aquest últim tram es curt però força desplomat, els que ja no els queden masses forces ja els es impossible de fer-ho, continuen pel caminet que porta al cim on ens trobem tots plegats.
La foto de cim de la ferrada
Panoramica des de el cim
|
Pag. Ferrades |
A la pagina principal els xiruques |