|
22/04/07
Sortida al Pantà de Sau i de Susqueda ( operació rescat ).

Sortim de matinada a les 6.30 en direcció al Pantà de Sau. Aquest cop
ens hem posat d'acord dotze biciclistes. En Santi Clarós, en Jaime,
l'Alvaro, el seu germà José Manuel,en Juan Diego, en Ramiro, en Jaime i
els biciclistes ( en Badó, en Carles, jo , en Santi i la seva filla de
catorze anys l'Emma ). Arrivem al pantà amb una boira impresionant,
descarreguem les bicicletes i ens disposem a pedalar. Torrent de
l'aranyó, Sant Joan de Fàbregues i Rupit. Un cop al poble que per cert
ès molt bonic, anem a esmorzar a l'Hostal Estrella ( ho recomanem tant
per preu con pel tracte humà ). Després d'un bon esmorzar visitem el
poble ( diuen que és el més petit i antic de Catalunya ) Arranquem
a mig dia fins a la presa de Susqueda, !! molt bonica ¡¡. Més tard fem
la volta al pantà per arribar al altre pantà........ el Pantà de Sau.
Ens equivoquem de camí i ens perdem, si senyors, dotze biciclistes sense
rumb buscan el ditxós pantà. A tot aixó puja i baixa
muntanyes acompanyant a les bicicletes a passeig, per camins
impracticables, pedragosos i amb baixants molt perillosos. L' hora s'ens
tira a sobre i no arrivem a cap lloc. Per acabar-ho de adobar, quatre
punxades, un freno de disc trencat, una cuberta estripada, algunes
caigudes sense gaire importància i una mala llet que no coneix lìmits.
Son les set de la tarde, ens queda menys de tres hores de llum i no
trobem el pantà. Aixìs donçs tornem en darrera cap a Rupit, però amb la
mala sort que es comenza a fer negra nit ( son les nou del vespre). Finalment en José Manuel es decideix i truca als bombers. A les
onze seguim caminant a les fosques i un hora més tard ens localitzen els
bombers de Mer conjuntament amb el mossos. Ens portem al pantà de Sau on
recollim bicicletes i vehicles i marxem cap a Mataró. Arrivem a
les dues de la matinada. Bé, més val oblidar aquesta sortida i comenzar a
pensa amb la propera. Fins aviat.
 |