Ajax 2 - s.c. Telstar, de uren voor de wedstrijd. (censuur op verzoek)
In O'Reilly in A'dam met een mannetje of 15
Trevor had natuurlijk zijn vlag weer mee gebracht
De Ieren keken even verbaasd toen de Engelse vlag werd opgehangen
Op de wallen....ze was me net iets te snel af
De Old Sailor op de oudezijds.....
zat vol met Ajaccieden
Deze dame bleef vriendelijk lachen...hard schoppen kon ze ook
Op weg naar de metro met een mannetje of 35
X-Files...(waar die gele gloed nou vandaan komt?)
In de wandelgangen van de ArenA
De warming-up van onze Witte Leeuwen
Zo'n 250 supporters die wel zongen voor hun club
En hier ook nog een gedeelte
De F-side was al goed gevuld (voor zover het nog te zien is)
Deze mensen stonden alleen op als ze naar de WC moesten
Helaas niet te zien, maar de Amsterdammers hadden ons oude, enige echte logo gewoon op het beeldscherm staan!!!
Mijn excuses voor de belabberde kwaliteit van de Foto's, de Hema foto-service blijkt geen aanrader te zijn.
Elmander
Hosted by www.Geocities.ws

1