![]() |
![]() |
| Ajax 2 - s.c. Telstar, de uren voor de wedstrijd. (censuur op verzoek) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| In O'Reilly in A'dam met een mannetje of 15 |
| Trevor had natuurlijk zijn vlag weer mee gebracht |
| De Ieren keken even verbaasd toen de Engelse vlag werd opgehangen |
| Op de wallen....ze was me net iets te snel af |
| De Old Sailor op de oudezijds..... |
| zat vol met Ajaccieden |
| Deze dame bleef vriendelijk lachen...hard schoppen kon ze ook |
| Op weg naar de metro met een mannetje of 35 |
![]() |
![]() |
| X-Files...(waar die gele gloed nou vandaan komt?) |
| In de wandelgangen van de ArenA |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| De warming-up van onze Witte Leeuwen |
| Zo'n 250 supporters die wel zongen voor hun club |
| En hier ook nog een gedeelte |
| De F-side was al goed gevuld (voor zover het nog te zien is) |
| Deze mensen stonden alleen op als ze naar de WC moesten |
| Helaas niet te zien, maar de Amsterdammers hadden ons oude, enige echte logo gewoon op het beeldscherm staan!!! |
| Mijn excuses voor de belabberde kwaliteit van de Foto's, de Hema foto-service blijkt geen aanrader te zijn. Elmander |