NOG MEER FOTOS!!!! JIPPIEEEEE....
Was ik vroeger geen schatje.. Ik ben da nog altijd zene maja ;-)
Carnaval Aalst, altijd feest!! Zeker met Gerlinde (links) en Liesbet (boven) erbij!!!!
Kleine collage van de toffste mensen op EHSAL (er zijn er nog veel meer zene, maar daar hebbek gn fotootjes van :s)
vlnr: ikke, Joris, Tom, Liesbet, Sofie, Annelies, Lies, Davy, Elke en Ine)
En dan tot slot, ikke met mijne schat!! SNOOPY!!
PS: van mne andere schat (Joni) heb ik nog geen fots maar da zal niet lang meer duren :-)
ZIE ANDER FOTOS...
Hosted by www.Geocities.ws

1