| NOG MEER FOTOS!!!! JIPPIEEEEE.... | |||||||||||||||||||||||
| Was ik vroeger geen schatje.. Ik ben da nog altijd zene maja ;-) | |||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
| Carnaval Aalst, altijd feest!! Zeker met Gerlinde (links) en Liesbet (boven) erbij!!!! | |||||||||||||||||||||||
| Kleine collage van de toffste mensen op EHSAL (er zijn er nog veel meer zene, maar daar hebbek gn fotootjes van :s) vlnr: ikke, Joris, Tom, Liesbet, Sofie, Annelies, Lies, Davy, Elke en Ine) |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
| En dan tot slot, ikke met mijne schat!! SNOOPY!! | |||||||||||||||||||||||
| PS: van mne andere schat (Joni) heb ik nog geen fots maar da zal niet lang meer duren :-) | |||||||||||||||||||||||
| ZIE ANDER FOTOS... | |||||||||||||||||||||||