Hallo, iedereen welkom op mijn FOTOPAGINA!!! Hier vind je buiten mezelf ook al nog mn vrienden en vriendinnen!!!
Andere fotos: klik hier!!
Om verder te gaan...
BAL vd zesdes...
Hier is dus foto nr1!!! Met mn vriendinnetjes op de foto :-) Ik ben dus degene  int rood (cool e!) Iedereen da er ni was heeft wa gemist zene!!!!
Mijn klasje!!!!!! 6 ECWI, I'll miss u all!!!
Laatste dag vant schooleken
Mijn vriendinnetjes uit 6 menswetenschappen A!!! (links Kelly en rechts Gerlinde) Ik ben degene int midde... :-)
De laatste mensen in ons klasje!!! (achteraan Sarah en Nele en vooraan Ilse, Elke VC en ik!!) I'll miss u 2!!)
Camperen in De Panne!!!
Hier in tent met ons Kelly en ons Liesbet!! Btw, merci om te kome e!!! Heb mij ZEER GOE geamuseerd!!!
(links Kelly en Liesbet rechts, ikke int midde!!)
Hosted by www.Geocities.ws

1