| Hallo, iedereen welkom op mijn FOTOPAGINA!!! Hier vind je buiten mezelf ook al nog mn vrienden en vriendinnen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| BAL vd zesdes... |
| Hier is dus foto nr1!!! Met mn vriendinnetjes op de foto :-) Ik ben dus degene int rood (cool e!) Iedereen da er ni was heeft wa gemist zene!!!! |
| Mijn klasje!!!!!! 6 ECWI, I'll miss u all!!! |
| Laatste dag vant schooleken |
| Mijn vriendinnetjes uit 6 menswetenschappen A!!! (links Kelly en rechts Gerlinde) Ik ben degene int midde... :-) |
| De laatste mensen in ons klasje!!! (achteraan Sarah en Nele en vooraan Ilse, Elke VC en ik!!) I'll miss u 2!!) |
| Camperen in De Panne!!! |
| Hier in tent met ons Kelly en ons Liesbet!! Btw, merci om te kome e!!! Heb mij ZEER GOE geamuseerd!!! (links Kelly en Liesbet rechts, ikke int midde!!) |