| hey beste studenten , ben ik even in paniek wisten jullie het al dat de examen komen ? als ik er aan denk word ik helemaal gek dus ! denk er aan dat je weer moet blokken en vanbuiten leren . Ik zal jullie helpen hoe je nog beter kan studeren : speel niet te veel met je vrienden ! eet genoeg fruit, geen snoep dus! en drink voldoende (geen bier) dus zei ik: ja!! Wel gewoon water!! neem voldoende ontspanning turnen , fietsen , basketbal , enz.... slaap op tijd (--> ni me u lief e !!!!) chat ni te veel me u lief ! steekt nix uit zodat de policie u moet komen zoeken . wacht niet te lang af om te beginnen studeren . herhaal elke dag ... dat je alleen nog maar hoeft te herhalen wanneer je de exame hebt . en nog een ding: zijt ni zenuwachtig of in paniek want dat helpt u echt ni !!! als je dit hebt gedaan dan slaag je vast en zeker ! |
![]() |
![]() |