hey beste studenten ,

ben ik even in paniek 

wisten jullie het al dat de examen komen ?

als ik er aan denk word ik helemaal gek dus  !

denk er aan dat je weer moet blokken en vanbuiten leren .

Ik zal jullie helpen hoe je nog beter kan studeren :

speel niet te veel met je vrienden !

eet genoeg fruit, geen snoep dus!

en drink voldoende (geen bier) dus zei ik: ja!! Wel gewoon water!!

neem voldoende ontspanning turnen ,  fietsen , basketbal , enz....

slaap op tijd (--> ni me u lief e !!!!)

chat ni te veel me u lief !

steekt nix uit zodat de policie u moet komen zoeken .

wacht niet te lang af om te beginnen studeren .

herhaal elke dag ... dat je alleen nog maar hoeft te herhalen wanneer je de exame hebt .

en nog een ding: zijt ni zenuwachtig of in paniek want dat helpt u echt ni  !!!


als je dit hebt gedaan dan slaag je vast en zeker !
BACK
Hosted by www.Geocities.ws

1