Donderdag 29 september:

Vandaag weer op controle in het ziekenhuis.
De pijnklachten rond de maagstreek blijven aanhouden. Weliswaar niet continue maar ze blijven wel...en het is toch wel vervelend.

Het eten gaat op zich goed..ik heb af en toe nog wel dat het fout gaat en ik moet rennen naar het toilet dus dat is wel weer een lichtpuntje, alleen die pijn.

Controle dus...gesprek eerst met de co-assistent en daarna met de chirurg zelf. Aangegeven dat het eigenlijk zo niet gaat...ik ben weer aangekomen ik zit nog zo'n 1,8 kilo van mijn startgewicht af en dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

Ik kan nu een heel lang verhaal gaan uittikken maar dat heeft weinig zin.
Waar het uiteindelijk op neerkomt is het volgende: op dinsdag 25 oktober heb ik om half 9 een afspraak en word mijn bandje leeggehaald.

Ik moet dan op donderdag 5 januari weer op controle en als dan blijkt dat de pijnklachten nog niet verdwenen zijn, dan word het bandje waarschijnlijk verwijderd.

Ik blijf ergens nog hopen dat het allemaal goed zit en dat mijn bandje kan blijven zitten want ergens geloof ik er nog steeds wel in. Misschien dat ik na een tijd tot rust komen weer opnieuw kan gaan beginnen met opspuiten.

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Elisa
Terug naar Dagboek
Hosted by www.Geocities.ws

1