Donderdag 27 november:

Vandaag toen ik mijn dochter uit school had gehaald viel hij in de bus...een brief van het MCRZ....(Clara/Zuiderziekenhuis) Ik mag mij op 5 december, jawel op mijn verjaardag, om 07:15 melden bij het opname bureau van het Zuiderziekenhuis...

Het gaat gebeuren....Ik krijg mijn bandjeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Ik ben helemaal lyrisch en wil het wel van de daken schreeuwen!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook gedaan geloof ik bijna hahahahah

Nou in ieder geval ga ik hier natuurlijk mijn hele ervaring van de operatie in geuren en kleuren vertellen en je kunt natuurlijk altijd mailen als je vragen hebt....of iets kwijt wilt...

Voor de brief van het ziekenhuis klik
HIER

Groetjes Elisa
Terug naar Dagboek
Hosted by www.Geocities.ws

1