| Dinsdag 25 oktober: Vandaag naar aanleiding van het laatste gesprek met de chirurg dan toch het bandje laten leeghalen...wel een hele vreemde ervaring...ik geloof er nog steeds in en dat is ook zo. Ik ga het nu aankijken en moet op 5 januari weer terugkomen om te kijken hoe het gaat met de pijnklachten. Groetjes Elisa |