Donderdag 23 februari:

Vandaag had ik dan eindelijk mijn intakegesprek bij de opname in het Clara ziekenhuis.
Wel een raar idee zit ik hier weer...de vorige keer dat ik hier zat hoopte ik dat de keer daarop zou zijn om een afspraak te maken voor een buikwandcorrectie...maar zo zie je maar de dingen lopen nooit zoals je hoopt dat ze lopen...

En dan nu maar op de wachtlijst...

Groetjes Elisa
Terug naar Dagboek
Hosted by www.Geocities.ws

1