| Maandag 23 februari: Vandaag moest ik voor mijn eerste keer voor nabehandeling naar Ra-Medical in Beverwijk... Voor de gelegenheid heb ik mij na het opstaan maar even gewogen: 114,6 KG!!!!! dat betekent 11,2 kilo eraf!!!!! Om 11:00 uur moest ik er zijn... We zijn om 9:00 uur weggegaan omdat we bang waren voor files...om 10:45 uur waren we er...en we hebben er een uur gezeten... "gezellig" met de kinderen, want die hadden vakantie... Ik nog geracht ze te chanteren : als jullie rustig zijn dan gaan we misschien nog naar de Mc Donalds want die zit ernaast... Dit werkte niet echt, want echt rustig waren ze niet...ze zaten naast elkaar en op een gegeven moment ben ik tussen ze in gaan zitten...dat hielp wel... Ik kreeg vaan Jaap bevestigd wat ik eigenlijk al wist...ik at verkeerd...ik begon met crackers en daar ging ik de hele dag mee door...ik moest gewoon bruin brood gaan eten... Ook moest ik andere multivitamines gaan gebruiken... De davitaom Compleet die ik gebruikte (dragees) kon ik beter vervangen door supradyn bruistabletten...daar moest ik bij voorbaat met mijn Herbalife verleden al van gruwelen...maar goed...we zullen zien.... Mijn buikomvang werd gemeten (snel vergeten) mijn vetpercentage ook...en dan de weegschaal....PFEWWWW Ik had al gehoord dat er een verschil tussen zat bij iemand van een paar kilo dus daar was ik op voorbereid...MAAR dat dat dik 3 kilo was....had ik ook weer niet verwacht...nu had ik natuurlijk ook kleding en schoenen aan...terwijl ik thuis weeg in mijn bescheiden tentje haha... Maar goed ik wist wat ik sochtends nar het opstaan woog en op mijn eigen weegschaal heb ik vanaf de dag van operatie steeds gewogen dus ik weet wat ik afgevallen ben...11,2 kilo dus!!!!!!!! Groetjes Elisa |