| Woensdag 22 maart:
Ik zat lekker achter mijn computertje...komt Ruud ineens boven met de post...doet ie normaal nooit dus ik dacht...huh?? Wat is er zo belangrijk??? Geeft ie me een envelop van MCRZ...ziekenhuis dus...oh jee denk ik en mijn hart slaat over... Ik maak de envelop open en lees dat ik mij dinsdag 28 maart om 7:45 moet melden bij de opname balie in het Zuider Ziekenhuis... WHAAAAAAAAAAAAA dat is as. dinsdag al!!! Enne...duidelijk sneller dan ik had verwacht... Ik had minstens verwacht weer een paar maanden op de wachtlijst te staan...maar niet dus...jeetje... Ruud meteen zijn werk gebeld, ik Claudia gebeld...Lorraine gebeld...iedereen die het maar wilde weten op msn en bij school dat het ging gebeuren... Je verkeerd dan toch wel een beetje in SHOCK kan ik je zeggen....je weet niet waar je moet beginnen met het pakken van een tas ofzo...helemaal lyrisch... Raar eigenlijk...weer een operatie...om hetzelfde euvel...en weer ben ik blij... Wat zit een mens toch raar in elkaar... groetjes Elisa |