Dinsdag 20 januari:

Vandaag had ik mijn tweede instructieles bij Achmea Health Center. Ik ben om half 10 al gegaan om mijn eerste programma af te werken en om even voor 10 uur was ik klaar en kon ik mij bij de overige 3 mensen van het groepje voegen. We hebben gelachen maar vooral veel geleerd. Krachttraining stond er vandaag op het programma.

De knop is om ik ga lekker!

Groetjes Elisa
Terug naar Dagboek
Hosted by www.Geocities.ws

1