| Vrijdag 19 december: Vanochtend gewogen ik ben 1.5 kg kwijt en mijn vetpercentage is 47.2 % Dit houdt dus in dat ik in twee weken tijd 5.6 kg kwijt ben...en mocht je het je afvragen, ik zoek er niet naar hoor... Ik heb wel zo nu en dan een vervelende stekende pijn in mijn linkerzij. Ik heb gebeld met Ra-Medical en gevraagd wat het zou kunnen zijn... Het kan zijn dat het gewoon nog heel erg gevoelig is, omdat het reservoirtje vastgezet is met een paar hechtingen. En zei hij er ook bij het is nog zo vers allemaal. Ik kijk het nog even aan en als het nou niet minder word dan ga ik toch contact opnemen met de chirurg of huisarts, zal de eerste wel worden hahahaah. Verder gaat alles goed, geen klachten met eten en drinken. Groetjes Elisa |